Уникални образци.
R nineT е идеалната начална точка за поръчково тунинговане. Само с няколко стъпки, той може да бъде конвертиран от мотоциклет с две седалки в такъв с една, и благодарение на отделната електроника за превозното средство и двигателя, той предлага почти безкрайни възможности за ентусиастите.
Няколко от най-известните лица, занимаващи се е поръчкови модели, се вихрят по R nineT. С непогрешим почерк, те показват какво може да се постигне с експертни познания, креативност и модерен класически боксер.
Боксер
Работата по сърцето на неговия боксер доста затруднява Хидея Тогаши: суровият, необработен алуминиев резервоар просто не прощава грешки при производството. Тогаши прекарва повече от един месеца, за да го усъвършенства. И си заслужава: неговата елегантна линия съответства перфектно на безвремевия, класически и автентичен дизайн на мотоциклета.
L'Echappée Belle
Инженеринг от старата школа.
Инженеринг от старата школа.
Делукс трансформиране на R nineT: BMW Motorrad са поканени на конкурс за поръчкови модели в Париж. От французите, занимаващи се с поръчкови модели, бе поискано да предоставят проекти за конвертиране на R nineT. Журито, състоящо се от Фред „Крюгър“ Бертранд, двукратен шампион в областта на поръчковите модели, и Ола Стенегард, мотоциклетен дизайнер, оценяват предложенията.
Делукс трансформиране на R nineT: BMW Motorrad са поканени на конкурс за поръчкови модели в Париж. От французите, занимаващи се с поръчкови модели, бе поискано да предоставят проекти за конвертиране на R nineT. Журито, състоящо се от Фред „Крюгър“ Бертранд, двукратен шампион в областта на поръчковите модели, и Ола Стенегард, мотоциклетен дизайнер, оценяват предложенията.
Spirit of Zeller
Spirit of Zeller е страницата на немската състезателна легенда Валтер Целер. Вдъхновен от BMW RS 54 от 1954 г., занимаващите се тунинг в Officine Sbrannetti са модифицирали всичко, като са използвали цялото си техническо майсторство.
Оригиналната седалка е заменена с нова, ръчно направена така, увита изцяло с кожа. Предпазните плочи са направени от плътен метал. За да се осигури още по-голяма състезателна характерност на мотора, те монтират две отделни ръкохватки и семпъл скоростомер от 50-те години. Ауспуховата система "Mass" осигурява подходящия звук. Италианското студио за поръчкови модели не са се удържали дори и с оригиналната боя на мотоциклета. И за да гарантират, че напълно новата боя не се надрасква, има кожен колан на резервоара за защита. Сребристо сивите елементи, като вилка, джанти, капачки на ръкохватките, капачки на клапаните и карданното валово задвижване създават контраст на цвета. Цветните акценти са светложълтите табели с номера със стартови номера, изрязани от алуминий.
Няма съмнение: момчетата от Officine Sbrannetti са създали оригинален състезателен мотоциклет от R nineT. Поради тази причина, за нас, те са в пол позиция.
DA#4
Това е резултатът, когато се обединят създател на поръчкови мотоциклети и баскетболна марка: те създават поръчков R nineT, който създава раздвижване на сцената на café racer. Както създателят на поръчкови мотоциклети Diamond Atelier, така и баскетболната марка K1X произлизат от Мюнхен, така че е било ясно от самото начало, че модел на BMW ще служи като отправна точка за DA#4.
Те избраха чисто нов R nineT, който Diamond Atelier подобриха, за да осъществят визията на K1X за агресивен мотоциклет с ниско окачване, който ще намеква за предстоящата есенно-зимна колекция на марката. Логотата са изработени от сребро и са допълнени с реален диамант, типично в стила на Diamond Atelier. Допълнителни акценти включват въздухозаборник, който преминава през ръчно направен резервоар за гориво и преработена електроника от най-висок клас. CNC-машинно обработени елементи, като горната тройна скоба или капака на алтернатора са брандирани с емблематичното листо на K1X и допълват този шедьовър.
Чисто новият DA#4 ще бъде показан Glemseck 101, където той ще се състезава в 1/8 миля Essenza Sprint.
Chocolate Slider
Страхотно забавление и офроуд: точно така създателите на поръчкови модели JSK от Калифорния си представят, че ще изглежда модификацията на техния R nineT.
Резултатът е скрамблер с типично увеличена изпускателна система. И за да гарантират, че никой няма да си изгори краката, цялото нещо е увито с карбон. Регулируемият шумозаглушител Supertrapp гарантира по-богат звук, а ръкохватките, в BMX стил, изработени от карбон, правят целия проект подходящ за офроуд употреба. Самюел Као, ръководителят на JSK, е дългогодишен фен на BMW и резултат на това, избира класическите цветове за мотоциклетен спорт на BMW – червено, тъмно синьо и светло синьо.
Всичко това в комбинация с гуми с дълбока шарка, прави Chocolate Slider достатъчно агресивен и мускулест, за да накара всеки да се качи на борда и да го подкара извън утъпканите пътеки.
Rat Tracker
Nine T Coffee Low Fat
Изграждане на най-ниския, най-малкия и най-тънкия Cafe Racer с Fat гуми, на основаната на R nineT – това е целта, която шведското студио за поръчкови модели VTR Customs си поставя. Собственикът, Даниел Уидман и неговия екип решават да създадат нисък мотоциклет с по-дебели гуми – мотоциклет, който ще даде "Coffee-to-go trend" на номинална стойност и ще обедини Board Tracker стила в неговата същност. Всеки детайл излъчва чиста майсторска изработка: следвайки ретро мотоциклетите от 70-те, резервоарът е направен по-малък, седалката по-тънка, а рамата е скъсена. Индикаторът за гориво е специална версия, както и ръчно кованите алуминиеви задни обтекатели и обтекателите за кокпита. А специалният колектор 2 в 1 с MotoGP "флагове" от Akrapovič генерира мощен звук.
Clubman racer
Най-голямото предизвикателство пред Широ Накаджима е ръчно направеното алуминиево шаси. Това е напълно ново преживяване за някой, който се е занимавал с технически подобрения. Резултатът отразява неговата истинска страст. Той се фокусира изцяло върху качествата, предоставени от самия боксер двигател: ниско тегло, скорост и боравене. Резултатът на неговото конвертиране е с около 30 килограма по-лек от оригинала и включва оригинални джанти на MotoGP.
Cyclone
Има причина Го Такамин да бъде един от най-влиятелните хора, занимаващи се с поръчкови модели в света. Не съществува по-голям експерт от него при добавянето на щрих на лекота и ретро привкус към мотоциклет. Cyclone, създаден от него, вероятно е най-добрият пример. Елегантен и лек, той осъществява перфектен баланс между миналото и бъдещето.
Highway fighter
Стокхолмски синдром
Яж, спи, създавай, повтори. Яж, спи, създавай, повтори... Това е фиксираната ежедневна програма за Рона Норен и Гордън от UCC в продължение на пет седмици. Тъй като шведите са работили на своя собствена интерпретация на BMW R nineT - не само, за да впечатлят нас, но и журито на Шоуто за поръчкови мотоциклети в Нортеле. С уважение, това изключително притискане от страна на времето създава променлив диамант на поръчковото боксер изкуство.
Track grinder
Track grinder е първата в света модификация на R nineT и незабавно вдига летвата за модификациите на боксер изключително високо: с изключително внимание към детайла, цвета и огромен списък на поръчкови и ръчно изработени части, това е модификация, която въплъщава типичния кросоувър стил на ГРАДСКИЯ МОТОР.
Impostor
„Мощна, прекалена, сурова, прегоряла, безмилостна ... Тя е дяволска машина“ – тази модификация на R nineT може трудно да бъде описана по-точно, отколкото от Дейвид Бора от EL SOLITARIO. Няколкостотин метра скоби от неръждаема стомана и над 700 човекочаса трансформират новия класически боксер в нещо, което напомня на мутирала версия на мотоциклет за дълги разстояние от 80-те. Тази естетическа чудовищност видя светлина за първи път пред публиката на "The ONE Motorcycle Show", и – като всички модификации на EL SOLITARIO – поляризира масите незабавно.