Гориво за душата на драг пистата.

Четири-цилиндрово предизвикателство в boxer sprint.

Всичко е свързано с боксера: създатели на поръчкови модели, като Кенго Кимура, Хейдън Робъртс или Дженс фом Браук са проектирали своите креативни интерпретации на модерните боксер мотоциклети и са ги изпратили на състезание. Изгаряне на гориво за душата на пистата за драг.

Пълните душата си огромното количество енергия, произвеждана от боксер мотоциклетите, мотоциклетистите и зрителите. Това е дефиниция за гориво за душата. “

Нейт Керн

мотоциклетен състезател

Пистов специалист срещу мотокросов мотоциклетист. Двама души, които обичат да цапат своите мотоциклети, заемат своите позиции на стартовата линия на драг пистата: Джой Люис и Кенго Кимура. Това ще е тяхното първо sprint състезание. С безупречно полирани мотоциклети, на чист асфалт. Когато Лаура издига стартовия флаг, те отпрашват по драг пистата. Няколко секунди по-късно, състезанието завършва и Джой пробива въздуха с триумфално хилене. Кенго я поздравява.

+ Прочети още

Като спортен автомобил от седемдесетте

„Радвам се, че не падна или не се блъсна в някоя бала“, шегува се Хейдън Робъртс, съпругът на Джой, галейки своя scrambler. Това е първата боксер изработка за създателя на поръчкови модели. Обикновено, той модифицира стари мотоциклети и трябваше да свикне с електрониката на модерния четири-цилиндров двигател. „Постепенно се запознавах с него и осъзнавах колко семпло работи всичко. Всеки детайл е много добре обмислен и частите са вплетени една в друга“.

 

+ Прочети още

Създателят на поръчкови модели черпи своето вдъхновение от стила на спортен автомобил BMW от седемдесетте. Както златистият цвят, така и карираната седалка са напомняне за тази епоха. „Шефът взе доста решения“, казва Хейдън, гледайки съпругата си. Джой стои зад чистата бяла ауспухова система. Черно-белите ленти от нейния лак са пренесени върху класическата каска и в корпуса на предния фар на scrambler. Когато става въпрос за стил, изпълнената с гориво за душата двойка не може да бъде измамена; те напълно въплъщават ретро изгледа, като никой друг.

+ Прочети още
Духът на Sprint

Scrambler в Heiwa стил

Също като за Хейдън, това е премиерата и на боксера на Кенго Кимура. Защото, всъщност, негова специалност са японски ретро мотоциклети. Кенго-сан е създател на поръчкови модели в продължение на 26 години. Неговото студио за поръчкови модели Heiwa Motorcycle е сред най-добрите в света. Heiwa стилът става очевиден в неговата модификация на R nineT Scrambler: тънките черти, малкият резервоар, естетиката, чак до най-малкия детайл. „Това беше нещо изцяло ново за мен – не само BMW и боксера“, припомня си то.

 

+ Прочети още

„Обикновено, клиентите имат нещо специфично предвид. Но от BMW просто казаха: прави каквото искаш с него“. Първо Кенго-сан предприема дълго пробно пътуване с R nineT Scrambler, за да открие неговите отличителни характеристики. Това трябва да бъде Heiwa мотоциклет, без да се жертва представянето на оригинала. „В Япония, ние винаги се фокусираме върху дизайна. Но тук става въпрос и за представяне и поради тази причина, това е ново за мен.“  

+ Прочети още

Еспресо и къривурст

Представянето е основен акцент за един човек: Нейт Керн. Американският състезател е пристрастен към скоростта, отново и отново, и не подарява на никой дори и метър – независимо дали се състезава със световния шампион Кевин Шварц или пистовата състезателка, Джой Люис. Въпреки това, фен на R nineT, той никога не забравя да се забавлява на пистата за драг. „Обикновено сте много по-бърз, когато се забавлявате“, казва той. След това, той се подрежда на стартовата линия, оголва зъби, форсира двигателя и опъва задната си ръка зад гърба, като перка. „По-добра аеродинамика“, обяснява той по-късно.

 

+ Прочети още

Нейт завладява публиката. Никой не получава толкова много аплодисменти, от момента, в който той започва с подгряващата си обиколка. И никой друг не получава толкова потупвания по рамото, колкото Нейт. Той е цялостен пакет: бърз, забавен и високо мотивиран. Какво го мотивира? „Къривурст. Това е страхотен мотиватор. Обожавам къривурст. Винаги си казвам: ако победиш, можеш да хапнеш къривурст. И магията става!“ Друга тайна, за да станем толкова бързи, колкото е той? „Преди това пия еспресо“.  

+ Прочети още

Първото поръчково тунинговане на R nine T Scrambler

Проверка на звука. Буботенето на боксер двигателя. Дженс фом Браук концентрира погледа си на 200 метра пред себе си. Той познава 1/8 милята – състезавал се е в тази дистанция безброй пъти преди. Той е един от многото важни персонализатори, които показват своите последни произведение на Glemseck 101, в търсене на ново вдъхновение, но най-вече заради участието в спринта. Боксерът е нова териотория за Дженс. Той първи модифицира R nineT Scrambler и не се посрами да добави свой собствен почерк – най-вече чрез стилен, функционален дизайн.

+ Прочети още

Най-голямото предизвикателство е бил резервоарът, който в момента е много по-тънък и с шест сантиметра по-къс от оригинала. Всичко, свързвано с интерпретацията на JvB на scrambler изглежда смалено и минималистично. „Винаги се опитвам да премахна излишното. След това, представянето и външния вид вървят ръка за ръка. Не създавам нищо, което после да не може да бъде карано.“ Той потвърждава възможностите за каране на мотоциклета на драг пистата. „Когато флагът бъде вдигнат, единственото нещо, което искаш е да отпуснеш крака си и да се забавляваш“, казва той. Въздухът гори. Горивото за душата е подадено.

+ Прочети още

R nineT Scrambler

Още истории, които могат да ви бъдат интересни.

spinner