Лонгборд & мотоциклет.

Urban sports: високо над града.

Крис и Гуто обединяват сили, за да завладеят пътищата в и около Сао Пауло. Вижте тук колко бързо набират скорост двамата. Крис Нортовър е просто едно добро момче, което обожава мотоциклетите толкова много, че ги е превърнал в своя кариера. Гуто е бразилски лонгбордър, който кара скейтборд от над 7 години. Свързва ги страстта им към скоростта и завоите, независимо дали са на 2 колела или на 4. И двата варианта вършат работа.

Крис & Гуто.

Крис & Гуто.

Радостта от карането заедно свързва Крис и неговият приятел Гуто. Независимо дали са мотоциклет или лонгборд, карането и за двамата е както професия, така и призвание. Крис пътува до Бразилия, за да кара с Гуто и приятели в планините около Сао Пауло. Въоръжени с G 310 R и лонгбордите, те се впускат в приключение и се забавляват заедно.

+ Прочети още
Най-хубавото при лонгбординга е, когато се спускаш в планината с приятели. Да взимате завоите заедно е просто уникално! Това е най-прекрасното усещане! “

Гуто Негао

Интервю с Гуто

Гуто Негао е на 27 години и вече е световен шампион по спускане с лонгборд. Скейтбордингът е негова страст откакто е на 20. Всичко започва като хоби, докато съвсем случайно не разбира колко добър е всъщност. Решава да участва в състезание просто за удоволствие, въпреки че тогава все още няма тренировъчен опит. Изумен е колко добре се е справил, а днес вече трудно можем да си представим състезание без него. В това интервю Гуто разказва за лонгбординг преживяванията си, за общото между лонгбордите и мотоциклетите, както и за бъдещите си планове.
Откога се занимаваш с лонгбординг?
За пръв път се качих на лонгборд, когато бях на 20. Видях един и исках да узная какво за бога е това.
На какво да обърнат внимание начинаещите?
Онези, които се захващат с лонгбординг, ще посъветвам да носят каска и ръкавици. Защото в началото често ще падате и неизбежно ще спирате с ръце. Затова ви трябват ръкавици. Протекторите за колене осигуряват дори още по-голяма защита.
Колко често и как тренираш, за да бъдеш толкова добър?
Тренировките са наистина прости. Те са по-скоро функционални. Така че се опитвам да подобря сериите си от движения. Истинската тренировка е самото каране. В идеалния случай колкото се може повече и в колкото се може повече дни. Най-добрият начин е да тренирате с някой, който ви стимулира да ставате по-добри. Затова ви трябват голям екип и планини. Най-добре е да има много планини с доста вариации, различни завои и вариращи скорости.
+ Прочети още
През последните години си участвал в толкова много събития. Кое е най-доброто и защо?
Категорично Teutonia заради високите скорости. Състезанието е много технично, защото почти не можеш да си позволиш да мръднеш. Влизаш във „високоскоростен режим“ и дори не можеш да погледнеш нагоре, понеже се движиш толкова бързо и вятърът е толкова силен, че по всяко време можеш да паднеш от борда. Това беше доста вълнуващо, но мисля, че най-невероятното състезание, в което някога съм участвал, беше последното състезание, на което станах световен шампион.
Имаш ли други останали цели, след като вече си световен шампион?
Целта ми за 2016 определено е отново да стана световен шампион. Определено искам да печеля всички състезания, в които участвам. Силно вероятно е да станеш световен шампион, когато от време на време завършваш втори, но аз винаги искам да съм победителят.
Коя е най-високата скорост, която си развил на лонгборд?
Най-високата ми измерена скорост на състезание е 119 км/ч, но най-високата ми лична скорост е 139 км/ч. Това обаче не е официално, защото не мога да го докажа.
Вярваш ли, че карането на мотоциклет и карането на лонгборд имат общо?
Общото между лонгбординга и мотоциклетите за мен е, когато се накланяш в завоите и усещаш асфалта под гумите си. Според мен усещането, когато се накланяте в завой с пълна скорост, е много сходно при мотоциклетите и лонгбордите.
+ Прочети още

Интервю с Крис Нортовър

„Аз съм непоправим ентусиаст.“

Интервю със стънт мотоциклетиста и автор Крис Нортовър.

Научи повече

Безкрайно удоволствие от карането

BMW G 310 R.

Пъргавото задвижване е ключът към удоволствието от карането. Създаден е за пулсиращи градове и за всички, които просто обожават да карат мотоциклети. Той е маневрен, управлява се лесно и същевременно е спортен. Независимо дали сте едър или не, всеки тип мотоциклетист мигновено си пасва с BMW G 310 R!

Вижте G 310 R

Още истории, които могат да ви бъдат интересни.

Подходящи мотоциклети.

spinner