Крис Гоншор
Фактът, че изцяло карбонова рама със съответните изцяло карбонови колела не могат просто да изскочат от ръкава ви, трябва да е очевиден за всички. Трябва поне да запретнете ръкави, а спонсорите са не само доволни, когато се движите с пълна газ, но и се чувстват зле, когато не напредвате достатъчно.
Крис Гоншор
За мен беше удоволствие да го направя. Мисля, че ако някой, който се е занимавал с моторен спорт от десетилетия, получи възможност да оглави подобен проект за превозно средство, склонностите и пригодността се съчетават, което му помага да надхвърли собствените си граници. Но радостта има още по-голям ефект, защото екипът беше толкова амбициозен. Виждахме как резултатите се подобряваха малко по малко и това караше всеки от нас да се усмихва всеки божи ден.
Вярно е, че работата беше много. Посветихме много часове на този проект. Това е работа, която те ангажира 24 часа на ден, 7 дни в седмицата. Но крайният резултат е мотоциклет, който ви дава момент, подобен на истинско раждане, всеки път когато излиза от бокса: „Хей, случва се нещо страхотно. Сега се учи да ходи и ходи все по-бързо и по-бързо, и по-бързо“. Така че казано по прост начин: извличаме удоволствие от това, което правим – така надхвърляме границите си.
Лекота. Това е най-хубавото от всичко. Усещането е за лекота и очарование. Много малко хора на планетата получават възможност да карат мотоциклет като този. Така че изпитваш голяма степен уважение предварително и след това се качваш на мотоциклета и забелязваш, че ти помага да се забавляваш. Това е лекота. Усеща се толкова лесен за управление. Държи се, както бихте очаквали. Реагира на подаването на газ, командите за насочване, спирането и ускоряването по начина, по който бихте искали. Без изненади.