Сеп Мехлер
Може би си мислите, че напускането на идеалната линия не е желателно. Но именно тук лежи успехът. Трябва да напуснете линията, по която карат всички, за да излезете отпред. Суровите плъзгания по коляно и лакът вървят заедно със завоите.
Карах го, както трябва, на състезателната писта и за по-дълъг период в средата на миналата година. И веднага можех да кажа, че беше точно какъвто го искахме. От този момент нататък беше въпрос само на фина настройка, но самият мотоциклет беше завършен.
Сеп Мехлер
Всъщност познаваме карбона от вътрешната облицовка (Carbonview), която се прави от плат. Рамата е изработена от съшит плат (Carbondrive), който представлява безконечно влакно, положено в една посока. Вторият слой се състои от друго безконечно влакно, разположено под определен ъгъл спрямо първия слой. Това ни позволява да настроим прецизно гъвкавостта и усукването на рамата. Тя всъщност става толкова по-твърда при използване на оптичен карбон, колкото повече карбон се използва, докато гъвкавостта се губи. Това е предимството на нашата основна рама, именно фактът, че може да прави точно каквото се надявахме.
За колелата – това е тежестта. С карбон всичко става още по-леко и намаляването на тежестта се усеща отвън по това, че има по-малка осцилираща сила. Така че, когато ускорявате, не трябва да ускорявате колелото, а когато спирате, не трябва да спирате колелото. Това ви позволява да ускорявате по-бързо, да натискате спирачката по-късно, а също и да променяте посоката по-бързо. Освен това колелото има и по-добро амортизиране в сравнение с ковано или стандартно колело.