* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.

F 750 GS във вариант „Edition 40 Years GS“

Станете част от легендарна история

Историята на успеха на GS започва през 80-те години на 20-ти век: От тогава насам машината е символ на любопитство и безгранично желание за приключения. F 750 GS във вариант Edition 40 Years GS отдава почит на тази житейска философия: Той е реверанс към историята на GS и е със забележителната комбинация от черно и жълто на легендарния R 100 GS. Днес, както и тогава, машината се отличава със силната си изчистена линия GS. Техническите характеристики на F 750 GS – като професионалните режими на каране Pro и DTC – осигуряват контролирано удоволствие от карането. Нищо не може да попречи на приключенията ви: Напишете своята собствена история, станете част от общността и изживейте #SpiritofGS.

Акценти на Edition 40 Years GS

Уникален дизайн за юбилея: На базата на R 100 GS с псевдоним Bumblebee, машината впечатлява с комбинацията от черно и жълто. Характерните елементи на дизайна превръщат легендарният външен вид в истинска сензация и карат мотоциклета да заблести в блясъка на повече от 40-годишната история на GS.

+ Прочети още
40 години надпис GS в жълто
Това е надписът „40 години GS“ в жълто.
Висококачествена спирачна система Brembo
Това е черната спирачна система Brembo.
Легендарен външен вид в черно и жълто
Това е цветовата схема черно-жълто в три-четвърти изглед.
Предпазител за ръцете в жълто като оптичен акцент
Това е жълтият предпазител за ръцете.
Впечатляващ надпис GS върху седалката
Това е жълтият стикер GS върху седалката.
Жалузи на радиатора GS
Това са жалузите на радиатора с логото GS отблизо.
Черни джанти
Това са черните джанти.
Седалка в жълто и черно
Това е седалката в черно и жълто.

F 750 GS – винаги добра основа

F 750 GS – винаги добра основа

Отвън Edition 40 Years GS, отвътре – изцяло F 750 GS: благодарение на многобройните технически функции мотоциклетът прави лесен старта ви в приключенията. Dynamic Traction Control (DTC), ABS Pro и режимите на каране Pro се грижат за сигурно управление във всяка една ситуация. Мощният двуцилиндров редови двигател ви предоставя подходящото задвижване. Научи всичко за разнообразните функции и варианти на F 750 GS.

+ Прочети още

40 години жажда за приключения

От Африка до Централна Азия: за 40 години GS обиколи почти целия свят. Мотоциклет, който покорява всеки един терен и всяка улица – поема смело напред и се изправя срещу стихиите. GS е пионер сред ендуро мотоциклетите за пътуване.

+ Прочети още
1980
1980 г. – началото на първия GS модел, R 80 G/S
6
6 поколения CS с различни вариации на модела
40
40 години уникални изживявания с легендата GS
1.2
1,2 – До днес са произведени над 1,2 милиона модела GS.
Двуцилиндров четиритактов редови двигател

От 40 години вече GS е символ на приключения, любопитство към непознатото и общност, която изживява #SpiritofGS с всеки километър. Историята на успеха започва през 1980 г. с R 80 G/S: Това бързо се превръща в любимия мотоциклет за всички предизвикателства на пътя и извън него.

+ Прочети още
От офроуд спорт до улицата

От 1978 до 1980 г.:
През 1978 г. BMW Motorrad създава истинско вълнение с предшественика на първия GS: GS 80 печели два златни медала на световното първенство Six Days. Тази машина е разработена от дизайнери на фирмата, при това без специална поръчка. Но успехът оправдава усилията на инженери и механици: Вашият мотоциклет Ви осигурява истинско удоволствие от пътуването както по пътя, така и извън него,  и се е появил на пазара през 1980 г. под донякъде промененото наименование BMW R 80 G/S.

Започва победоносният ход

От 1980 до 1987 г.:
С GS BMW Motorrad успява да постигне перфектният синтез между пътя и терена извън него. Без значение от настилката, водачът владее машината във всяка една ситуация и се наслаждава на максимален комфорт при дълги пътувания. Акцентът тук е за вграденото в мотоциклет за първи път в световен мащаб единично люлеещо се рамо (Monolever) – то прави възможно по-ниското тегло и дава възможност за бърза смяна на задното колело.С  R 80 G/S BMW Motorrad създава сегмента на големите и удобни мотоциклети ендуро за пътувания–и го владее и до днес.

GS набира сила: повече работен обем, повече мощ

От 1987 до 1996 г.:
Новият върхов модел R 100 GS предлага сериозен работен обем – това е най-мощният и най-бърз мотоциклет ендуро на пазара. Двушарнирното рамо Paralever при задното колело осигурява безпроблемно управление на пътя и извън него. Машината е позната със забележителното си лаково покритие в черно и жълто под името Bumblebee. И до днес цветът е важен елемент за любителите и украсява специалния модел тази година – Edition 40 Years GS.

Нова глава за мотоциклетите ендуро за пътешествия

От 1994 до 2003 г.:
GS се превръща в икона, но никога не престава да се променя: През 1994 г. R 1100 GS е първият мотоциклет ендуро с боксерен двигател с четири клапана. Машината впечатлява с лекото управление извън пътната настилка и с отличните си качества за дълги пътувания. Качествата на турера се развиват целенасочено, а през 2002 г. са адаптирани още по-добре с R 1150 GS Adventure към потребностите на пътуващите на дълги разстояния – ражда се серията Adventure.

От един цилиндър към два цилиндъра

От 2000 до 2008 г.

Много обичаните и търсените от начинаещите водачи модели FunduroF 650 и F 650 ST преминават в началото на новото хилядолетие през преработване на концепцията за двигателя. Благодарение на новия едноцилиндров агрегат с водно охлаждане водачите на  F 650 GS и F 650 GS Dakar изживяват не само достатъчно мощност за ежедневието, но и типично чувство за ендуро. През 2008 г. двата новоразработени модела ендуро F 650 GS и F 800 GS са оборудвани с редови двуцилиндров двигател с водно охлаждане. Това означава приключения в чист вид дори и в средния клас.

Боксерен двигател – от въздушно към водно охлаждане

От 2004 до 2017 г.

През 2004 г. BMW Motorrad представя наново R 1200 GS. Машината получава повече работен обем, мощност и по-голям въртящ момент, което я прави още по-динамична върху всеки един терен – при това вече е 30 килограма по-лека. Почти десет години по-късно започва нова ера, тъй като инженерите на BMW Motorrad оборудват R 1200 GS с боксерен двигател с водно охлаждане – абсолютна новост за времето си. Освен това мотоциклетът получава полуактивна ходова част с Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), което повишава до ново ниво управлението и комфорта при пътуване.

GS е още по-силен

И в годините след това BMW Motorrad продължава работата си по мита BMW GS. Любимият R 1250 GS се представя с допълнително разработен двуцилиндров боксерен двигател. Благодарение на променливото управление на гърбичните разпределителни валове BMW ShiftCam той предлага повече мощност във всеки диапазон на оборотите и прави GS още по-уверен. В допълнение всички модели от средния клас F 750 GS и F 850 GS продължават да се развиват непрекъснато и осигуряват още повече удоволствие при каране благодарение на по-големия работен обем и променената ходова част.

3 години гаранция.

Карай безгрижно, още и още. Даваме ти още една година гаранция.

Сега вече всички мотоциклети идват с 3 години гаранция.

#spiritofgs

От 40 години насам #SpiritofGS събира любителите на мотоциклети и се разпространява от общността в целия свят. Просто се качете на мотоциклета, изживейте нови приключения и открийте непознатото – заедно създаваме винаги нови истории. Получете вдъхновение за нови преживявания от общността на GS. Изживейте #SpiritofGS.

+ Прочети още

Изживейте приключенията на общността на GS

Поемете на вълнуващо приключение с GS и нашата нова поредица Adventures of a Lifetime.

+ Прочети още

Още за #SpiritofGS

spinner