* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.

F 850 GS във вариант Edition 40 Years GS

Легендарен дизайн, модерни функции

BMW GS е икона, истински пионер. От 40 години този мотоциклет обединява в себе си много качества с уникално изживяване при пътуване. Посрещаме този юбилей с F 850 GS във вариант Edition 40 Years GS. Черно-жълтият външен вид пресъздава легендарния R 100 GS и кара 40-годишната история на GS да оживее пред очите ни. Впечатляващата изчистена линия разкрива своите GS гени. Благодарение на техническите функции – като например разширените режими на каране Pro – мотоциклетът преодолява всяко разстояние прецизно и динамично. Без значение дали на пътя, или извън него – заедно ще изживеете #SpiritofGS.

Акценти на Edition 40 Years GS

Уникален дизайн за юбилея: На базата на R 100 GS с псевдоним Bumblebee, машината впечатлява с комбинацията от черно и жълто. Характерните елементи на дизайна превръщат легендарният външен вид в истинска сензация и карат мотоциклета да заблести в блясъка на повече от 40-годишната история на GS.

+ Прочети още

F 850 GS – винаги добра основа

F 850 GS – винаги добра основа

Отвън Edition 40 Years GS, отвътре – изцяло F 850 GS: благодарение на модерните си технически функции мотоциклетът ви носи истинско удоволствие от пътуването и ви отвежда там, докъдето другите не стигат. 21-инчовата предна гума и богатото серийно оборудване ще ви преведат безопасно през всяка една настилка – без значение от това, което ви очаква там. С този GS ще преодолеете всяко едно предизвикателство. Научете всичко за разнообразните функции и варианти на F 850 GS.

+ Прочети още

40 години жажда за приключения

От Африка до Централна Азия: за 40 години мотоциклетът GS е обиколил целия свят. Мотоциклет, който покорява всеки един терен и всяка улица – поема смело напред и се изправя срещу стихиите. GS е пионер сред ендуро мотоциклетите за пътуване.

+ Прочети още
1980
1980 г. – началото на първия GS модел, R 80 G/S
6
6 поколения CS с различни вариации на модела
40
40 години уникални изживявания с легендата GS
1.2
1,2 – До днес са произведени над 1,2 милиона модела GS.
Двуцилиндров четиритактов редови двигател

Корените на GS се крият в моторните спортове и това се забелязва веднага. Първите прототипи се представят успешно в състезания и през 1980 г. мотоциклетът излиза на пътя под името R 80 G/S. Той е първият в света голям ендуро мотоциклет за пътувания. Вече 40 години пътува дотам, докъдето другите не смеят да стигнат, и няма пречка, която да го спре.

+ Прочети още
  • От 1978 до 1980 г.:
    През 1978 г. BMW Motorrad създава истинско вълнение с предшественика на първия GS: GS 80 печели два златни медала на световното първенство Six Days. Тази машина е разработена от дизайнери на фирмата, при това без специална поръчка. Но успехът оправдава усилията на инженери и механици: Вашият мотоциклет Ви осигурява истинско удоволствие от пътуването както по пътя, така и извън него,  и се е появил на пазара през 1980 г. под донякъде промененото наименование BMW R 80 G/S.

  • От 1980 до 1987 г.:
    С GS BMW Motorrad успява да постигне перфектният синтез между пътя и терена извън него. Без значение от настилката, водачът владее машината във всяка една ситуация и се наслаждава на максимален комфорт при дълги пътувания. Акцентът тук е за вграденото в мотоциклет за първи път в световен мащаб единично люлеещо се рамо (Monolever) – то прави възможно по-ниското тегло и дава възможност за бърза смяна на задното колело.С  R 80 G/S BMW Motorrad създава сегмента на големите и удобни мотоциклети ендуро за пътувания–и го владее и до днес.

  • От 1987 до 1996 г.:
    Новият върхов модел R 100 GS предлага сериозен работен обем – това е най-мощният и най-бърз мотоциклет ендуро на пазара. Двушарнирното рамо Paralever при задното колело осигурява безпроблемно управление на пътя и извън него. Машината е позната със забележителното си лаково покритие в черно и жълто под името Bumblebee. И до днес цветът е важен елемент за любителите и украсява специалния модел тази година – Edition 40 Years GS.

  • От 1994 до 2003 г.:
    GS се превръща в икона, но никога не престава да се променя: През 1994 г. R 1100 GS е първият мотоциклет ендуро с боксерен двигател с четири клапана. Машината впечатлява с лекото управление извън пътната настилка и с отличните си качества за дълги пътувания. Качествата на турера се развиват целенасочено, а през 2002 г. са адаптирани още по-добре с R 1150 GS Adventure към потребностите на пътуващите на дълги разстояния – ражда се серията Adventure.

  • От 2000 до 2008 г.

    Много обичаните и търсените от начинаещите водачи модели FunduroF 650 и F 650 ST преминават в началото на новото хилядолетие през преработване на концепцията за двигателя. Благодарение на новия едноцилиндров агрегат с водно охлаждане водачите на  F 650 GS и F 650 GS Dakar изживяват не само достатъчно мощност за ежедневието, но и типично чувство за ендуро. През 2008 г. двата новоразработени модела ендуро F 650 GS и F 800 GS са оборудвани с редови двуцилиндров двигател с водно охлаждане. Това означава приключения в чист вид дори и в средния клас.

  • От 2004 до 2017 г.

    През 2004 г. BMW Motorrad представя наново R 1200 GS. Машината получава повече работен обем, мощност и по-голям въртящ момент, което я прави още по-динамична върху всеки един терен – при това вече е 30 килограма по-лека. Почти десет години по-късно започва нова ера, тъй като инженерите на BMW Motorrad оборудват R 1200 GS с боксерен двигател с водно охлаждане – абсолютна новост за времето си. Освен това мотоциклетът получава полуактивна ходова част с Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), което повишава до ново ниво управлението и комфорта при пътуване.

  • И в годините след това BMW Motorrad продължава работата си по мита BMW GS. Любимият R 1250 GS се представя с допълнително разработен двуцилиндров боксерен двигател. Благодарение на променливото управление на гърбичните разпределителни валове BMW ShiftCam той предлага повече мощност във всеки диапазон на оборотите и прави GS още по-уверен. В допълнение всички модели от средния клас F 750 GS и F 850 GS продължават да се развиват непрекъснато и осигуряват още повече удоволствие при каране благодарение на по-големия работен обем и променената ходова част.

3 години гаранция.

Карай безгрижно, още и още. Даваме ти още една година гаранция.

Сега вече всички мотоциклети идват с 3 години гаранция.

#spiritofgs

От 40 години насам #SpiritofGS събира любителите на мотоциклети и се разпространява от общността в целия свят. Просто се качете на мотоциклета, изживейте нови приключения и открийте непознатото – заедно създаваме винаги нови истории. Получете вдъхновение за нови преживявания от общността на GS. Изживейте #SpiritofGS.

+ Прочети още

Изживейте приключенията на общността на GS

Поемете на вълнуващо приключение с GS и нашата нова поредица Adventures of a Lifetime.

+ Прочети още

Още за #SpiritofGS