* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.

G 310 GS в Edition 40 Years GS

Удоволствие от карането в легендарен дизайн

Вече 40 години BMW GS обединява в едно многообразието и безграничните приключения. Тази година отбелязваме това с G 310 GS в Edition 40 Years GS. В черно-жълтия дизайн на легендарния R 100 GS оживява историята на GS: спонтанна, свободна и с типичния силует на GS. Благодарение на Ride by Wire тя ви води уверено през града и извън него. С нея пътувате с лекота напред, изживявате истинско удоволствие от карането още от първото подаване на газ и с всеки изминат километър изживявате #SpiritOfGS.

Акценти на Edition 40 Years GS

Уникален дизайн за юбилея: На базата на R 100 GS с псевдоним Bumblebee, машината впечатлява с комбинацията от черно и жълто. Характерните елементи на дизайна превръщат легендарният външен вид в истинска сензация и карат мотоциклета да заблести в блясъка на повече от 40-годишната история на GS.

+ Прочети още
40 години надпис GS в отличително жълто
Това е жълтият стикер по случай 40 години GS в близък план.
Люлеещо се рамо, предпазител на веригата и стъпенки в черно
Това са люлеещо рамо, предпазител на веригата и стъпенки на G 310 GS в профил.
Типичен силует GS в жълто-червен дизайн
Това и изглед отстрани с фокус върху жълто-черното лаково покритие.
Черен резервоар и кормило
Това са резервоарът и кормилото на G 310 GS, показани отблизо и под ъгъл отгоре.
Черен ветрозащитен щит
Това е изглед отстрани на предницата на G 310 GS с фокус върху тонирания в черно ветрозащитен щит.
Двигателен блок в черно
Това е изцяло черният двигателен блок с надпис G 310.
Ленти във впечатляващо жълто
Това е надписът GS и дизайнът на ивиците върху черния резервоар.
Черни джанти
Това е част от черните джанти на G 310 GS.

G 310 GS – винаги отлична основа

Отвън – Edition 40 Years GS, отвътре – G 310 GS: С модерните технически функции и удобната GS ергономия достигате без напрежение към желаната цел. Регулируемият спирачен лост и лост на съединителя сега са още по-добре приспособени към индивидуалните ви предпочитания. Научете всичко за разнообразните функции и варианти на G 310 GS.

+ Прочети още

40 години жажда за приключения

От Африка до Централна Азия, от Северния до Южния полюс: за 40 години мотоциклетът GS е обиколил целия свят. Мотоциклет, който покорява всеки един терен и всяка улица – поема смело напред и се изправя срещу стихиите. GS е пионер сред ендуро мотоциклетите за пътешествия.

+ Прочети още
1980
1980 г. – началото на първия GS модел, R 80 G/S
6
поколения CS с различни вариации на модела
40
години уникални изживявания с легендата GS
1.2
До днес са произведени над 1,2 милиона модела GS

Никой път не е непроходим, никоя дестинация не е прекалено далече: GS означава свят, пълен с предизвикателства и глад за следващото приключение – той е направен за истинските откриватели. От самото начало той е перфектният мотоциклет за пътувания. Със серията „Adventure“ BMW продължава да насочва иновациите напред, като оборудва GS още по-добре за дълги пътувания по света. Той е здрав, универсален и дава възможност за сигурно управление. От 40 години той е правилният партньор за истински предизвикателства.

+ Прочети още
От офроуд спорт до улицата

От 1978 до 1980 г.:

През 1978 г. BMW Motorrad създава истинско вълнение с предшественика на първия GS: GS 80 печели два златни медала на световното първенство Six Days. Тази машина е разработена от дизайнери на фирмата, при това без специална поръчка. Но успехът оправдава усилията на инженери и механици: Вашият мотоциклет Ви осигурява истинско удоволствие от пътуването както по пътя, така и извън него,  и се е появил на пазара през 1980 г. под донякъде промененото наименование BMW R 80 G/S.

Започва победоносният ход

От 1980 до 1987 г.:

С GS BMW Motorrad успява да постигне перфектният синтез между пътя и терена извън него. Без значение от настилката, водачът владее машината във всяка една ситуация и се наслаждава на максимален комфорт при дълги пътувания. Акцентът тук е върху единичното люлеещо се рамо (Monolever), за първи път вградено в мотоциклет в световен мащаб – то прави възможно по-ниското тегло и дава възможност за бърза смяна на задното колело. С R 80 G/S BMW Motorrad създава сегмента на големите и удобни туристически ендуро – и го владее и до днес.

GS набира сила: повече работен обем, повече мощ

От 1987 до 1996 г.:

Новият върхов модел R 100 GS предлага сериозен работен обем – това е най-мощният и най-бърз мотоциклет ендуро на пазара. Двушарнирното рамо Paralever при задното колело осигурява безпроблемно управление на пътя и извън него. Машината е позната със забележителното си лаково покритие в черно и жълто под името Bumblebee. И до днес цветът е важен елемент за любителите и украсява специалния модел тази година – Edition 40 Years GS.

Нова глава за мотоциклетите ендуро за пътешествия

От 1994 до 2003 г.:

GS се превръща в икона, но никога не престава да се променя: През 1994 г. R 1100 GS е първият мотоциклет ендуро с боксерен двигател с четири клапана. Машината впечатлява с лекото управление извън пътната настилка и с отличните си качества за дълги пътувания. Качествата на турера се развиват целенасочено, а през 2002 г. са адаптирани още по-добре с R 1150 GS Adventure към потребностите на пътуващите на дълги разстояния – ражда се серията Adventure.

От един цилиндър към два цилиндъра

От 2000 до 2008 г.

Много обичаните и търсените от начинаещите водачи модели FunduroF 650 и F 650 ST преминават в началото на новото хилядолетие през преработване на концепцията за двигателя. Благодарение на новия едноцилиндров агрегат с водно охлаждане водачите на F 650 GS и F 650 GS Dakar изживяват не само достатъчно мощност за ежедневието, но и типично чувство за ендуро. През 2008 г. двата изцяло новоразработени модела ендуро F 650 GS и F 800 GS са оборудвани с двуцилиндров редови двигател с водно охлаждане. Това означава приключения в чист вид дори и в средния клас.

Боксерен двигател – от въздушно към водно охлаждане

От 2004 до 2017 г.

През 2004 г. BMW Motorrad представя наново R 1200 GS. Машината получава повече работен обем, мощност и по-голям въртящ момент, което я прави още по-динамична върху всеки един терен – при това вече е 30 килограма по-лека. Почти десет години по-късно започва нова ера, тъй като инженерите на BMW Motorrad оборудват R 1200 GS с боксерен двигател с водно охлаждане – абсолютна новост за времето си. Освен това мотоциклетът получава полуактивна ходова част с Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), което повишава до ново ниво управлението и комфорта при пътуване.

GS е още по-силен

И в годините след това BMW Motorrad продължава работата си по мита BMW GS. Любимият R 1250 GS се представя с осъвършенстван двуцилиндров боксерен двигател. Благодарение на променливото управление на гърбичните разпределителни валове BMW ShiftCam той предлага повече мощност във всеки диапазон на оборотите и прави GS още по-уверен. В допълнение всички модели от средния клас F 750 GS и F 850 GS продължават да се развиват непрекъснато и осигуряват още повече удоволствие при каране благодарение на по-големия работен обем и променената ходова част.

3 години гаранция

Карай безгрижно. Даваме ти допълнителна година.

Сега всички мотоциклети идват с 3 години гаранция.

#spiritofgs

От 40 години насам #SpiritofGS събира любителите на мотоциклети и се разпространява от общността в целия свят. Просто се качете на мотоциклета, изживейте нови приключения и открийте непознатото – заедно създаваме винаги нови истории. Получете вдъхновение за нови преживявания от общността на GS. Изживейте #SpiritofGS.

+ Прочети още

Изживейте приключенията на общността на GS

Поемете на вълнуващо приключение с GS и нашата нова поредица Adventures of a Lifetime.

+ Прочети още

Още за #SpiritofGS

spinner