Данни и оборудване
Независимо дали става дума за продължителни пътувания или за офроуд: благодарение на боксерния си двигател, BMW R 1250 GS комбинира динамиката на движение и комфорта в едно уникално изживяване. Така перфектната техника осигурява перфектно удоволствие. Тук ще научите всичко за техническите данни и оборудването.
Технически данни
Двигател
Двуцилиндров четиритактов боксерен двигател с въздушно/водно охлаждане, с два разположени в горната част, задвижвани с цилиндрични зъбни колела гърбични разпределителни вала, балансиращ вал и променливо управление на пуска на гърбичните разпределителни валове BMW ShiftCam.
102.5 mm x 76 mm
1254 куб. см
100 kW (136 PS) при 7.750 об./мин.
143 Nm при 6.250 об./мин.
12.5 : 1
Електронно впръскване във всмукателния колектор
3-пътен катализатор с регулиране, стандарт за отработени газове EU-5
Ходови характеристики/разход
над 200 km/h
4.75 l
110 g/km
Неетилиран безоловен бензин, октаново число 95 (ROZ), адаптация чрез газоразпределителен механизъм (91 до 98 ROZ)
Електрическа система
Трифазен генератор с 510 вата номинална мощност
12 V / 11,8 Ah, не се нуждае от поддръжка
Трансмисия
Мокър съединител с Anti Hopping функция, хидравлично задвижване
Шестстепенна зъбна предавка със зъбен венец с наклонени зъби
Карданен механизъм
Ходова част/спирачки
Концепция на рамата в две части, съставена от основна рама и завинтена към нея задна рама, поддържащ двигател
BMW Motorrad Telelever. Диаметър на опорната тръба 37 mm, централна амортисьорна стойка
Еднолостово окачване от лят алуминий с BMW Motorrad Paralever, WAD амортисьорна стойка, предварително натягане на ресорите, хидравлично безстепенно регулируемо с ръчно колело, регулируемо демпфериране на отскока с ръчно колело
190 mm / 200 mm
1,514 mm
100.6 mm
64.3°
Алуминиеви лети колела
3.00 x 19“
4.50 x 17“
120/70 R 19
170/60 R 17
Двудискова спирачка, спирачни дискове на плаваща опора, диаметър 305 mm,
радиален спирачен апарат с четири бутала
Еднодискова спирачка, диаметър 276 mm, плаваща скоба с две бутала
BMW Motorrad Integral ABS Pro (частично Integral, оптимизиран за легнало положение)
Размери/Тегло
850 mm/870 mm
(SA ниско окачване 800 mm / 820 mm)
1950 mm/1990 mm
(SA ниско окачване 1 750 mm / 1 790 mm)
20 l
ок. 4 л
2207 mm
1430 mm
952,5 mm
249 kg
465 kg
216 kg
1) 1) Съгласно Регламент (ЕС) 168/2013 с цялото оборудване, със серийно оборудване и зареден с мин. 90% от полезния обем на резервоара.
Оборудване
Серийно оборудване
- Цветен TFT дисплей с Connectivity
- DTC (динамична система за предотвратяване на буксуването на задвижваните колела)
- Integral-ABS Pro (оптимизиран за легнало положение ABS)
- Три режима на каране (ECO, Rain и Road)
- HSC (спирачен асистент)
- USB гнездо за зареждане
- Интелигентно спешно повикване ECALL
Специално оборудване
- Dynamic ESA (електронно регулируема ходова част с балансиране на натоварването и режим за демпфериране)
- Подгряване на седалката (на водача и спътника)
- Осветителен пакет (напр. с адаптивни светлини при завой и Cruising Light)
- Допълнителни LED фарове
- Ендуро пакет (напр. с предпазител за двигателя и повдигане на кормилото)
- Option 719 комплект фрезовани части
- Спортен шумозаглушител.
- Режим на каране Pro с допълнителни режими на каране (Dynamic, Dynamic Pro, Enduro и Enduro Pro) и предварителен избор на режим на каране (индивидуализиране на броя на избираемите режими), автоматизирана помощна система за изкачване HSC Pro, автоматичен спирачен асистент DBC и регулиране на момента на съпротивление на двигателя MSR
- Стилови варианти Rallye и Triple Black
Специални аксесоари
- Система за багаж Vario
- Раница за резервоар
- Ендуро защита на дъното
- Ендуро предпазител за фарове
- Ветрозащитен щит, тониран
- Регулируеми ендуро подложки за крака