* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.

R nineT Urban G/S на BMW във вариант „Edition 40 Years GS“

Легендарен дизайн

Черно-жълтият дизайн на „Edition 40 Years GS“ е почит към легендарните първи туристически ендуро на BMW Motorrad. И преди всичко към R 100 GS. Впечатляващите акценти ясно напомнят за машината, която тогава бързо получава псевдонима „Bumblebee“. В днешния R nineT Urban G/S „Edition 40 Years GS“ любовта към детайла е доказана от фрезованите капаци на цилиндровата глава на Option 719 и издържания в жълто предпазител за ръце. Гумите за всякакъв терен и повдигнатата изпускателна система за отработени газове Scrambler завършват визията. Те напомнят оптично за 40 годишната, богата на събития, история на GS.

Акценти на Edition 40 Years GS

Неподражаемият дизайн на R nineT Urban G/S и легендарният външен вид на „Bumblebee“: единствена по рода си визия, пълна с история и успех.

+ Прочети още
Надпис „1200 cc“ върху резервоара
Това е надпис „1200 cc“ върху резервоара на R nineT Urban G/S.
Черно-жълта седалка със стикер GS
Това е черно-жълтата седалка на R nineT Urban G/S.
Жълт предпазител за ръце
Това е жълтият предпазител за ръце на R nineT Urban G/S.
Капак на цилиндровата глава на Option 719
Това е капакът на цилиндровата глава на R nineT Urban G/S.
Ветрозащитен щит с GS лого
Това е ветрозащитният щит на R nineT Urban G/S, вкл. GS лого.
Стикер „40 Jahre GS“ на резервоара
Това е стикер „40 Jahre GS“ върху резервоара на R nineT Urban G/S.
Златисти джанти
Това са златистите джанти на R nineT Urban G/S.
Изпускателна система за отработени газове
Това е повдигнатата изпускателна система за отработени газове на R nineT Urban G/S.

R nineT Urban G/S – омагьосваща база

R nineT Urban G/S – омагьосваща база

R nineT Urban G/S въодушевява. Неподражаемият му външен вид, съвременният боксерен двигател, геометрията му и балансираното поведение при движение обещават истинско удоволствие от карането. Благодарение на многобройните възможности за индивидуализиране можете да го направите точно ваша машина. При това с този мотоциклет сте също така самостоятелни в града, както и при спонтанни пътувания по чакълестите пътища извън асфалта. Името е програма: R nineT Urban G/S.

+ Прочети още

40 години жажда за приключения

Оптичният образец на R nineT Urban G/S: За 40 години GS обиколи почти целия свят. От Африка до Централна Азия: Мотоциклет, който покорява всеки един терен и всяка улица – поема смело напред и се изправя срещу стихиите. GS е пионер сред ендуро мотоциклетите за пътешествия.

+ Прочети още
1980
началото на първия GS модел, R 80 G/S
6
поколения GS с различни вариации на модела
40
одини уникални изживявания с легендата GS
1.2
До днес са произведени над 1,2 милиона модела GS

От 40 години вече GS е символ на приключения, любопитство към непознатото и общност, която изживява #SpiritOfGS с всеки километър. Историята на успеха започва през 1980 г. с R 80 G/S: Това бързо се превръща в любимия мотоциклет за всички предизвикателства на пътя и извън него.

+ Прочети още
От офроуд спорт до улицата

От 1978 до 1980 г.:
През 1978 г. BMW Motorrad създава истинско вълнение с предшественика на първия GS: GS 80 печели два златни медала на световното първенство Six Days. Тази машина е разработена от дизайнери на фирмата, при това без специална поръчка. Но успехът оправдава усилията на инженери и механици: Вашият мотоциклет Ви осигурява истинско удоволствие от пътуването както по пътя, така и извън него,  и се е появил на пазара през 1980 г. под донякъде промененото наименование BMW R 80 G/S.

Започва победоносният ход

От 1980 до 1987 г.:
С GS BMW Motorrad успява да постигне перфектният синтез между пътя и терена извън него. Без значение от настилката, водачът владее машината във всяка една ситуация и се наслаждава на максимален комфорт при дълги пътувания. Акцентът тук е за вграденото в мотоциклет за първи път в световен мащаб единично люлеещо се рамо (Monolever) – то прави възможно по-ниското тегло и дава възможност за бърза смяна на задното колело.С  R 80 G/S BMW Motorrad създава сегмента на големите и удобни мотоциклети ендуро за пътувания–и го владее и до днес.

GS набира сила: повече работен обем, повече мощ

От 1987 до 1996 г.:
Новият върхов модел R 100 GS предлага сериозен работен обем – това е най-мощният и най-бърз мотоциклет ендуро на пазара. Двушарнирното рамо Paralever при задното колело осигурява безпроблемно управление на пътя и извън него. Машината е позната със забележителното си лаково покритие в черно и жълто под името Bumblebee. И до днес цветът е важен елемент за любителите и украсява специалния модел тази година – Edition 40 Years GS.

Нова глава за мотоциклетите ендуро за пътешествия

От 1994 до 2003 г.:
GS се превръща в икона, но никога не престава да се променя: През 1994 г. R 1100 GS е първият мотоциклет ендуро с боксерен двигател с четири клапана. Машината впечатлява с лекото управление извън пътната настилка и с отличните си качества за дълги пътувания. Качествата на турера се развиват целенасочено, а през 2002 г. са адаптирани още по-добре с R 1150 GS Adventure към потребностите на пътуващите на дълги разстояния – ражда се серията Adventure.

От един цилиндър към два цилиндъра

От 2000 до 2008 г.

Много обичаните и търсените от начинаещите водачи модели FunduroF 650 и F 650 ST преминават в началото на новото хилядолетие през преработване на концепцията за двигателя. Благодарение на новия едноцилиндров агрегат с водно охлаждане водачите на  F 650 GS и F 650 GS Dakar изживяват не само достатъчно мощност за ежедневието, но и типично чувство за ендуро. През 2008 г. двата новоразработени модела ендуро F 650 GS и F 800 GS са оборудвани с редови двуцилиндров двигател с водно охлаждане. Това означава приключения в чист вид дори и в средния клас.

Боксерен двигател – от въздушно към водно охлаждане

От 2004 до 2017 г.

През 2004 г. BMW Motorrad представя наново R 1200 GS. Машината получава повече работен обем, мощност и по-голям въртящ момент, което я прави още по-динамична върху всеки един терен – при това вече е 30 килограма по-лека. Почти десет години по-късно започва нова ера, тъй като инженерите на BMW Motorrad оборудват R 1200 GS с боксерен двигател с водно охлаждане – абсолютна новост за времето си. Освен това мотоциклетът получава полуактивна ходова част с Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), което повишава до ново ниво управлението и комфорта при пътуване.

GS е още по-силен

И в годините след това BMW Motorrad продължава работата си по мита BMW GS. Любимият R 1250 GS се представя с допълнително разработен двуцилиндров боксерен двигател. Благодарение на променливото управление на гърбичните разпределителни валове BMW ShiftCam той предлага повече мощност във всеки диапазон на оборотите и прави GS още по-уверен. В допълнение всички модели от средния клас F 750 GS и F 850 GS продължават да се развиват непрекъснато и осигуряват още повече удоволствие при каране благодарение на по-големия работен обем и променената ходова част.

3 години гаранция

Карай безгрижно. Даваме ти допълнителна година.

Сега всички мотоциклети идват с 3 години гаранция.

#SpiritOfGS

От 40 години насам #SpiritOfGS събира любителите на мотоциклети и се разпространява от общността в целия свят. Просто се качете на мотоциклета, изживейте нови приключения и открийте непознатото – заедно създаваме винаги нови истории. Получете вдъхновение за нови преживявания от общността на GS. Изживейте #SpiritOfGS.

+ Прочети още

Изживейте приключенията на общността на GS

Поемете на вълнуващо приключение с GS и нашата нова поредица Adventures of a Lifetime.

+ Прочети още

Още за #SpiritofGS

spinner