HP4 RACE

750 единични бройки*

* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.

Само за писта.

BMW HP4 RACE

Максимизиран до най-важното

HP4 RACE е много повече от сбор от частите си. Този мотоциклет е чиста емоция. Страстта е заложена в основата на мотоциклета, от началото на самата му разработка до стъпването му на пистата. Иновативен байк, конструиран да прескочи пределните граници на досегашните възможности. HP мотоциклетът е първият в света с изцяло карбонова рама и колела. При мощност от 158 kW ( 215 к.с.) теглото е само 146 кг (сухо тегло). Една осъществена мечта произведена само в 750 броя.

750 пъти чиста динамика

HP4 RACE е върхът на инженерното изкуство. Всеки един от 750-те единични бройки от лимитираната серия на тези пистови мотори, се сглобява на ръка от специализиран екип и получава стикер с индивидуален сериен номер. Концентрирана страст, която произвеждаме за да я споделим с най-големите ентусиасти. За тези, които предизвикват границите на възможното и искат да ги отместят към хоризонта. HP4 RACE не само задоволява изискванията на най-големите фенове, но и рекалибрира техните изисквания за бърза машина. Има само няколко такива. По-точно: седемстотин и петдесет.

+ Прочети още

Ново върхово постижение в олекотените конструкции.

Рамата на HP4 RACE е направена от непрекъсната нишка въглерод, като дори челото и точката на фиксиране на шарнира, са изработени от въглеродния композит. Това спестява цели 4 килограма в сравнение с конвенционална рама от алуминиева сплав. Карбонът HP4 RACE е използван не заради неговата естетика, а заради техническите му параметри. Те улесняват пресмятането и включването на функция-зависима твърдост и торсионна устойчивост. Устойчив като алуминий, твърд като стомана. Всички предимства на въглеродния материал са напълно включени в колелата. Те остават особено гъвкави.

+ Прочети още

Дизайнът на HP4 Race

HP4 RACE на паркинга. Мотив с рядка стойност.

Изпипан до последния детайл.

Проектиран изключително за каране на писта, HP4 RACE разполага със самоносеща се карбонова предна секция, която практически поглъща вятъра с агресивната си разделяща повърхност и оставя въздуха зад себе си. Куполообразният прозрачен щит предлага оптимална протекция и аеродинамика. Перфектното взаимодействие между боята и карбоновия материал превръщат HP4 RACE абсолютен акцент, когато можем да му се възхитим, когато не се движи. Започва нова ера също и при цветовете. С HP4 RACE, ние ще представим новите цветове на HP Llight white uni uni / Rracing blue metallic / Rracing red uni uni.

+ Прочети още

Четиритактов, четирицилиндров редови двигател

158
158 кВт (215 к.с.) при 13900 об/мин (максимални обороти 14500 об/мин)
999
капацитет в куб. см
120
Нм/въртящ момент
14.500
об/мин/макс. въртящ момент
Четиритактов, четирицилиндров редови двигател с водно/маслено охлаждане

Изработен на ръка Конфигуриран за максимална производителност.

Изработен на ръка Конфигуриран за максимална производителност.

Двигателят на HP4 RACE се сглобява на ръка в Берлин и е разработка, базирана на агрегата от WM и WorldSBK. Той генерира 215 к.с., а червената оборотна граница е вдигната до 14 500 об/мин Той генерира 158 кВт (215 к.с.), а червената оборотна граница е вдигната до 14500 об/мин Максималният въртящ момент е 120 Нм и се постига при 10000 об/мин Първото обслужване включващо смяна на маслото се извършва от нашите специалисти, след като двигателят е бил тестван на стенд и всички данни са били записани. Двигателят е ендоскопиран и контролните времена, и настройки на клапаните са регулирани. Това значи, че HP4 RACE е готов да достигне пълния си потенциал на пистата, веднага след разопаковане на мотоциклета.

+ Прочети още

Изживейте звука на HP4 Race

2D софтуерен пакет

Софтуер за анализ и конфигуриране на Вашия HP4 Race.

Открийте сега
Софтуер за Race Calibration Kit
  • Свалете софтуера Race Calibration Kit
    ZIP   |   56.37 MB

Основните акценти на HP4 RACE

Самоносеща карбонова предна секция с разделено лице.
2D Табло
HP4 Race WSBK превключвателен елемент с Brembo RCS
Öhlins FGR 300 вилка
Солиден титаниев ауспух Akrapovič
Самоносеща карбонова задница с 2D GPS мишка.
Спирачен апарат Brembo GP 4 PR
Амортисьор с пружина Öhlins TTX 36 GP на HP4 RACE
Детайлен преглед на акцентите
  • Мощ и перфекционизъм Корпусът на двигателя беше "HIPed". Чрез свръхналягане, най-малките въздушни джобове бяха елиминирани от всяка индивидуална част. Леките и високоякостните стоманени съединителни пръти са сдвоени до 0,5 грама и се движат в прецизно балансирания колянов вал. Четирите бутала са сдвоени и оптимизирани, за да издържат на увеличените скорости на въртене и натоварвания. Максималното регулирано налягане на маслото в маслената помпа е намалено от 6 до 5 бара и в комбинация с „тънкото" масло 0W40 генерира значително по-малко загуби на мощност. Всеки HP4 RACE моторен двигател, е способен да достигне максималният си капацитет. След сваляне на двигателя, горивната камера се изследва с ендоскоп, за да се провери за следи от буталата върху покрива на горивната камера. Двигателят свален от изпитателният стенд, е напълно готов за пистата.

  • Спирачна характеристика на най-високо ниво Brembo GP 4 PR спирачният апарат е добре познат от Moto GP. Включва T-плаващ състезателен спирачен диск с диаметър 320 мм. С дебелина от 6,75 мм, той може да издържи на най-високите натоварвания. Моноблоковият спирачният апарат е особено устойчив на температури, а титановите бутала с намалено триене допълват спирачната ефективност. Спирачният апарат е снабден със състезателни накладки Brembo / 4.

  • Шест степенната скоростна кутия EVO е намалява пътя на предавката и включва задното предаване. Скоростната кутия се контролира от HP RACE shift Shift assistant Assistant proPro. Водачът получава ясни резултати с всяко превключване поради липсата на пружинен задвижващ механизъм. Както е характерно за състезателното каране, частта с превключването се елиминира, а първата скорост се намира най-отгоре. Скорости 2-6 са изместени надолу. Ако е необходимо, механизмът за смяна на скоростите може да бъде преобразуван във формат за градско каране. Управлението на колелата и максималният въртящ момент на двигателя са приспособени към съответните режими на каране WET, INT, DRY1, DRY2. Pit lane ограничителят е готов за работа, когато е избрана първа скорост. Когато е на нулева скорост, launch control (спомага за ускорението на мотора от място) се включва също автоматично. Това гарантира, че състезателите могат напълно да се концентрират върху състезанието.

  • Всеки HP4 RACE има своя индивидуален номер гравиран на карбонова табелка, която е монтирана на моста на вилката. Функционалното шаси на HP4 RACE може да бъде пригодено към всякакъв тип пистова настилка. С помощта на променливата настройка на преместването, ездачите могат да променят фабричните настройки от 30 мм със стоманени дискове на 26-32 мм и 30-28 мм. Наклонът на предната вилка е 65,5°, с 0,5° по-плосък от този на стандартния модел. Може да бъде коригирана от +0,5° до +1°. Благодарение на настройките, може да се постигне допълнително преместване от 95-112 мм.

  • Фрезовият панел с алуминиеви бутони прави възможни всички настройки с особена оперативна точност. Отляво, екранът на таблото за управление може да се превключи и да се извършат всички настройки на DTC и EBR. Настройката за режимите на езда ( WET - INT - DRY1 - DRY2 ), бутонът за запалване и пит лейн ограничителят за скороста и Kill Switch превключвателя се намират от дясната страна.

  • Оптимална ергономичност за всеки водач. Стандартната височина на седалката е 831 мм, най-ниска позиция на седалката (-15 мм) е 816 мм и най-високата позиция на седалката (+15 мм) е 846 мм. Освен това, фрезована система на стъпенките има 8 различни настройки. Наклонът на кормилото може да се регулира и с 15 °.

  • Динамичното управление на тягата получава информация от репозиционирания ъглов сензор. Теглителната сила може да се регулира от +7 до -7 и могат да избират от четири режима на каране. Режимите: WET - INT - DRY1 - DRY2 различават по отношение на прогресивното разпределение на предавателния механизъм, относителния максимален въртящ момент и спецификацията на управлението на колесния механизъм. Заедно с EBR (двигателната спирачка), ездачите могат да повлияят на характеристиките на спиране и ускорение и да се приспособят оптимално към условията на пистата. 

  • Джантите от въглеродни влакна и специфичният дизайн на колелата спестяват допълнителни 1540 грама в сравнение с кованите колела. Значително намалените размери на колелата, особено на обиколката, са особено забележими при всяка промяна на посоката и при спиране. За връзките на материала се постига оптимално положително заключване чрез свиване и притискане в допълнителни части, като алуминиева лента на веригата. Това дава възможност за цялостно избягване на решения с вложки и повишаване на стабилността.

  • Сухо тегло от 146 кг (DIN празен 171 кг) се постига трудно. Всеки компонент е оптимизиран по тегло или, ако е излишен, е премахнат. Той е проверен до най-малките детайли, където може да се запази и грам и функцията да остане непокътната или дори да бъде подобрена. Например, титанови винтове се използват за двигателя и рамката. При размери 6, 8 и 10, те не само пестят тегло, но и спестяват необходимите инструменти.

HP4 RACE в детайли

Експерти обясняват акцентите

Към видеото

Обиколка на фабриката в Берлин

Зад кулисите: производство на HP4 RACE

Към видеото

В преследване на невъзможното

HP4 RACE

За много хора границите са краят на историята. За други – те са само началото. С HP4 RACE показваме страстта на тези, които обичат да надхвърлят границите си. Независимо до какво може да доведе това, то е нещо, което преди беше невъобразимо.

Прочети още

Аксесоари за HP4 Race

Мощно представяне на пътя

BMW Motorrad Motorsport

BMW Motorrad Race Trophy

Научете повече

Още спортни модели

В преследване на невъзможното

HP4 RACE

За много хора границите са краят на историята. За други – те са само началото. С HP4 RACE показваме страстта на тези, които обичат да надхвърлят границите си. Независимо до какво може да доведе това, то е нещо, което преди беше невъобразимо.

Прочети още