Технически данни

Двигател
Дизайн

Четирицилиндров редови четиритактов с водно-маслено охлаждане, четири титанови клапана на цилиндъра, два състезателни горно разположени разпределителни вала, фрезован картер, Pankl мотовилки, прецизно балансиран и олекотен колянов вал.

Диаметър х ход

80 мм x 49,7 мм

Работен обем

999 cc

Номинална мощност

158 кВ (215 к.с.) при 13900 об/мин (максимални обори 14500 об/мин)

Максимален въртящ момент

120 Nm при 10000 об/мин

Степен на сгъстяване

13.7-13.9 : 1

Горивна система

Електронно впръскване от състезателен тип, променлива височина на всмукателния колектор, четири избираеми режима

Изпускателна система.

Електронно впръскване от състезателен тип, променлива височина на всмукателния колектор, четири избираеми режима

Динамични характеристики / разход на гориво
Максимална скорост

над 300 km/h

Вид гориво

Безоловен бензин Superplus, минимално октаново число 98 (RON)

Електрическа инсталация
Алтернатор

406 W

Акумулатор

12 V/5 Ah, литиево-йонен, не изисква поддръжка

Електрическа трансмисия
Съединител

Многодисков мокър съединител (без прескачане), механично управление

 

 

 

 

Задвижване

Постоянно зацепена състезателна трансмисия с шест скорости (EVO) с прави зъби (предавки първа, втора, четвърта, пета и шеста)

Главно предаване

16/43 (варианти, част от Performance пакета 15, 16, 17 зъба, задна зъбчатка 41, 42, 43, 44, 45 зъба).

Система за управление на задвижването / тракшън контрол

DTC настройка в 15 позиции

Двигателна спирачка

EBR настройка в 15 позиции

Шаси и окачване/спирачки
Рама

Рама карбонов монокок RTM, настройващ се ъгъл на челото и настройваща се позиция на оста на шарнира, частично носещ двигател.

Задна рама

Задна рама от карбонов монокок с регулиране на височината на седалката (три позиции, 30 мм диапазон за регулиране).

Предно окачване/пружиниращи елементи

Öhlins FGR 300 WSBK вилка с настройващи се ребаунд и компресия, настройка на предварителното натоварване, кормилен демпфер Ohlins SD052, система за бърза смяна на предното колело, благодарение на въртящите се ботуши на вилката (смяната не изисква демонтаж на спирачните апарати). Пружина с твърдост 10,5 H/мм

Задно окачване/пружиниращи елементи

Алуминиев WSBK шарнир,s Öhlins TTX 36 GP централен амортисьор с пружина, настройващ се ребаунд и компресия, настройка на предварителното натоварване, настройка на горната точка на въртене (0/3 мм), настройка на пружината (чрез дължината на шиша). Контактни повърхности с фланец на обтегача на веригата за "hands free" смяна на колелото. CFRP точки за повдигане на стойка, твърдост на пружината 95 Н/мм.

Ход на окачване, отпред/отзад

130 мм/120 мм

Междуосие

1440 мм

Кастър

102,5 (възможност за регулиране между 95-112)

Наклон на предна вилка

65,5° (възможност за регулиране 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)

Ремък за затягане

113 мм (променливо регулируем +/-5 мм без степенно в стъпки от 0,1 мм)

Завъртане на люлеещото се рамо

-3 мм на K46Mü3 (регулиране +-4 мм,+-3 мм,+-2 мм,+-1,0 мм) -> (HP4R обозначението "-2" отговаря на o K46MÜ3 "-3" = стандарт)

Дължина на люлеещото се рамо

604 мм

Изместване на моста на вилката

30 мм (с регулиране 26 мм, 28 мм, 32 мм)

Джанти

Карбонови джанти включващи пресовани пръстени за по-лесно поставяне на колелата.

Размер на предни джанти

3,50 x 17

Размери на джантата, задна

6,00 x 17

Предна гума

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Задна гума

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Предна спирачка

Двойна дискова спирачка Brempo Racing, Т-плаващи състезателни диска с диаметър 320х6,75 мм, 4-бутален моноблок WSBK GP4-PR фиксиран спирачен апарат с титанови бутала, Brempo Racing RCS19x18, главен цилиндър Brempo Racing включващ регулируем спирачен лост Brempo Racing, палец на съединителя Brempo Racing ( без превключвател на съединителя).

Задна спирачка

Brembo Racing едно дискова спирачка, 4-бутален WSBK фиксиран спирачен апарат с титанови бутала, диаметър на диска на спирачката 220х4,0 мм

Стъпенки

Твърди стъпенки, изработени от алуминий и регулируеми в 8 позиции 

Вентилационни отвори на спирачната система

"Stahlbus" бързи клапани за вентилите във всички съответни позиции за охлаждане на спирачките.

Ергономично кормило

Регулиране наклона на кормилото (15°)

Размери / тегло
Височина на седалката без товар

831 мм (ниска предна седалка / висока, 816 / 846 мм) 

Вътрешен разкрач без товар

около 1859 мм (ниска предна седалка / висока, 1829 мм / приблизително 1889 мм)

Използваем капацитет на резервоара

17,5 л

включително резерва от

приблизително 4 л

Дължина

2070

Височина без огледала

1193

Широчина

777

Сухо тегло

146 кг

1)
Собствено тегло, подготвен за път с пълен резервоар 1)

171,4 кг

1) Съгласно регламент 168/2013 на ЕС с всички течности със стандартно оборудване и захранвани с най-малко 90% използваем обем на резервоара

Стандартно оборудване

Оборудване
  • BMW Motorrad Race DTC (Динамичен контрол на сцеплението) +/-7
  • Система EBR (Регулиране на двигателна спирачка) +/-7
  • 4 режима на каране (WET, INT, DRY1, DRY2, )
  • 2D data запис на данни, следене на обиколката и следене на времето на обиколка, GPS, 2D табло за управление, 2D запис на данните от сензорите за пружиниране, данни за натоварването от спирачните сензори.
  • Пит лейн ограничител за скороста
  • Launch control система за ускорение от място
  • Система за регулиране на стъпенките (8 позиции), регулируема вилка (наклон), регулиране моста на вилката (предлага се като част от комплекта оборудване), система за регулиране на височината на седалката, регулиране на ъгъла на сервоуправление (предлага се като част от комплекта оборудване)
  • HP4 Race shift assistant (нагоре / надолу) , различните зъбчатки са включени в доставния пакет.
  • WSBK секция с бутон
  • HP Race предпазител за спирачката
  • 16/43 (варианти, част от Performance пакета 15, 16, 17 зъба, задна зъбчатка 41, 42, 43, 44, 45 зъба) 
 
+ Прочети още