BMW S 1000 RR
Сега RR е още по-фокусиран и още по-прецизно насочен към чист пърформанс. За всички, които искат все повече. От себе си. От всяка обиколка. И от своя RR. Съвсем в духа на #NeverStopChallenging. Защото точно там, където се намира RR, всичко се свежда до точност до милиметри. Поради това ние направихме RR по-силен и усъвършенстван на ключовите места: от новия сензор за ъгъла на завиване с Brake Slide Assist и Slide Control, както и интегрирането на M компоненти, през подобрения в електрониката до решаващите действия за преустройството на мотоциклета за състезателната писта. И всичко това с ясна цел – нови пол позиции.
Акцентите на супермотора
Нищо не може да го отдели от състезателната писта, а също така и от RR
Нищо не може да го отдели от състезателната писта, а също така и от RR
Уинглетите от композитна пластмаса произвеждат в зависимост от скоростта до 17,1 кг при 300 км/ч аеродинамично отвеждане. Този натиск, упражняван надолу, противодейства на Wheelie наклона при ускоряване: Вилката поддържа контакт със земята; DTC трябва да се намесва по-малко. Така използвате задвижваща сила осезаемо и още по-директно при ускорението.
Повече пърформанс на екрана
Повече пърформанс на екрана
След обиколките на състезателното трасе следва боксът: След изключване/включване на запалването винаги се показва последният екран. Така запазвате концентрация и се фокусирате върху режима си. В зависимост от предпочитанията си можете да избирате между Pure Ride Screen и три различни Core Screen. При студен двигател се показват полезните максимални обороти. Благодарение на комутационната светлина, мигането на целия оборотомер е значително по-видимо. В настройките можете да прочетете фабричните настройки на системите за асистенция, като ABS Pro, DTC или DDC, още по-бързо на TFT дисплея благодарение на по-ясното представяне.
Страстта е в сърцето – когато е в покой
Освободена страст: Четирицилиндровият двигател BMW ShiftCam на RR отново бе подготвен за всички изживявания от състезателното трасе: за увеличаване на мощността с 3 к.с. до 210 к.с. (154 kW). При това Airbox от M RR осигурява особено добро подаване на въздух и по-добра смяна на натоварването. Също така и главите на цилиндрите с нова геометрия на канала и подсилени лагерни мостове са от M RR. Също така оптимизирахме серийния асистент за скорости Pro. Сега той позволява и превключване на предавките чрез превключване към по-висока или по-ниска предавка с помощта на тягата. И осигурява подобрено променливо демпфериране на натоварването – за повече прецизност на превключването. И дори плочата на веригата има повече зъбци: както при M RR те са вече 46 вместо 45 – за повече ускорение по права линия.
Рамкови условия – буквално
Рамкови условия – буквално
Точност до милиметри за повече обратна връзка и прецизност при каране: М комплектът за шаси с елемент за повдигане на задната част и регулируема точка на въртене на кобилицата е вече сериен. Отворите в рамата осигуряват повече гъвкавост на страничната част. Увеличихме ъгъла на кормилната глава с 0,5° до 66,4° и намалихме изместването на виличните стабилизатори с 3 mm до 26,5 mm: за още по-добра точност на предните колела спрямо целта. А демонтажът на задното колело бе опростен практически благодарение на осигурените срещу загубване втулки на мостовете и оптимизациите на спирачната уредба. Демпферирането на DDC Road, Dynamic иRace вече може да бъде избирано и при Race Pro 1 до 3. По този начин можете да карате с настройките Race Pro 1 до 3 и по извънградски пътища с демпфериране за път.
Нова дефиниция на карането в завои
Нова дефиниция на карането в завои
Допълнителното оборудване Режим на каране Pro и за първи път монтираният сензор за ъгъла на завиване позволяват две функции: Brake Slide Assist за забавянето и DTC Slide Control за ускоряването. С помощта на сензора за ъгъла на завиване се определя ъгълът на отклонение, на базата на който DTC се грижи за оптималното приплъзване. При което DTC Setting 2 и 3 е оптимизиран за състезателно трасе и сликове. След Powerslide, Brake Slide Assist ви помага при забавянето, за да преминавате през завоите със задействане на ABS спрямо спирачките за предното и задното колело.
Създаден точно за вашите нужди
- Пакет M
- Пакет Dynamic
- Пакет Race
- Карбонов пакет
- Пакет М фрезовани части
M пакетът подчертава спортния профил на RR. Ексклузивното лаково покритие Lightwhite uni/M Motorsport е включено само в този пакет и придава на мотоциклета мощен външен вид. Пакетът обхваща: М спортна седалка за оптимална опора по време на преследването на решаващите милисекунди. Оптимизираните по отношение на теглото М колела от въглеродни влакна с М ленти за максимум динамика на пътя. Или алтернативно избираемите М ковани колела. Освен това М системата за опора на крака и черната капачка на резервоара.
Динамичният пакет подчертава спортните качества на RR за допълнителен пърформанс и комфорт. Пакетът включва: ексклузивната електронна ходова част DDC, подходяща за спортни състезания, с цел оптимално демпфериране и оптимален контакт с пътното платно при всяка пътна ситуация. Както и режимите на каране Pro с 3 допълнителни режима на каране Race Pro и други важни настройки за състезателната писта, като Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control, Brake Slide Assist, Slide Control. Освен това са включени и електронен темпомат и отопляеми ръкохватки.
Пакетът Race оптимизира RR за водачите с амбиции в моторния спорт. Пакетът включва: верига M Endurance, която не изисква поддръжка и е оптимизирана по отношение на теглото. Както и ексклузивно предлаганата в пакета М титанова изпускателна система за отработени газове от Akrapovič за още по-спортен външен вид при значително намаляване на теглото или алтернативно – висококачественият спортен шумозаглушител Slip-on от титан.
Висококачественият карбонов пакет подсилва външния вид на мотоциклета и го превръща в супермотор. Пакетът включва: капаци за предно и задно колело, предпазител за верига, капак за малко зъбно колело, както и горни странични обшивки. Вградените части, вдъхновени от моторните спортове и изработени от лекa подсилена с въглеродни влакна пластмаса добавят благородни и спортни акценти с високотехнологичен характер.
Пакетът от М фрезовани части с висококачествени компоненти и ексклузивното M брандиране подчертава спортния характер на машината. Пакетът включва: Фрезовани части от анодиран алуминий, сред които сгъваем и регулируем спирачен лост и лост на съединителя, включително Brake Lever Guard – оборудване с максимална стойност.
Дизайнът е много повече от само външен вид
Три варианта, един характер.
Независимо от това кой вариант ще изберете: Тук не избирате милиметри или милисекунди, а единствено вашите предпочитания. Въпреки това обаче е ясно: Всеки RR е насочен към чист пърформанс.
3 години спокойствие
Ride on & on & on. Даваме ви една екстра година.
От този момент при покупката на мотоциклет получавате една екстра година безгрижие допълнително към законово регламентираната гаранция.
Спортният характер се наследява
Суперспортен и безкомпромисно компактен. Запазихме тези основни характеристики на RR. И ги развихме още повече: от предната част с аеродинамично оптимизирания ветрозащитен щит и светлините в характерния LED дизайн през страничната облицовка с уинглет до късата и динамична задна част. А лесно демонтиращата се стойка за регистрационен номер, както и опционалният капак на седалката за спътника доказват: Също и дизайнът на RR е насочен към пърформанс до последния детайл.