* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.
BMW C 650 GT.
BMW C 650 GT е най-новият и най-ексклузивен макси скутер от BMW Motorrad. Стилния и аеродинамичен силует подчертава елегантния му характер. Обширното оформление, удобната седалка и високото стъкло ви позволяват да покривате дълги разстояния в комфорт - независимо от времето. В допълнение, голямото багажно отделение ви осигурява лесно съхранение на вашите покупки, багаж или до две каски. Иновативна функция за безопасност е допълнителният асистент за странично виждане Side View Assist. Това е особено полезна функция в града, защото ви предупреждава за превозни средства, които идват от „мъртвата" ви точка със скорост от 80 км/ч.
ДИЗАЙНЪТ НА C 650 GT
Избери своя стил.
Имате избор - C 650 GT се предлага в три атрактивни цветови варианта: океански син металически мат, черна буря и светло бяло.
Hockenheim сребрист металик
Специално създаден за градската джунгла: новият Hockenheim сребрист металик придава на вашия C 650 GT изключително атрактивен вид в градска среда.
Black storm metallic
Цветовият вариант Black storm металик подчертава елегантния характер на вашия C 650 GT.
Привлича погледа на преминаващите.
Двуцилиндров редови двигател
Мощно изработен.
Мощно изработен.
Динамичният и мощен двуцилиндров двигател с водно охлаждане с мощност от 63 Нм, 44 кВт (60 к.с.) и максимална скорост от 180 км/ч прави скутера гъвкав автомобил за града и мощен спътник за дълги пътувания.
Благодарение на преработения съединител и CVT, скутерът сега ускорява по-бързо при по-ниски скорости, като примерно на светофари.
Налична е и версия с ограничена мощност, 35 kW (48 к.с.) – така е гарантирано, че и притежателите на ЕС шофьорски книжки под 25 години могат да се насладят на карането на истински C 650 GT.
Нов дизайн. Мощен звук.
C 650 GT има нова изпускателна система, изработена от висококачествена неръждаема стомана. Изглежда изключително блестящ, много по-лек е от предшественика си и има по-ниски нива на шума и емисиите. В допълнение, той осигурява по-съвършен, по-мощен звук.
Изживейте звука на C 650 GT
Акцентите на C 650 GT
























Комфортно през града.
Комфортно през града.
BMW C 650 GT е най-новият и най-ексклузивен макси скутер от BMW Motorrad. Сега можете да се возите в допълнителен комфорт благодарение на електрически регулируемото предно стъкло и допълнителните аксесоари като нагреваеми дръжки и седалка. Скутерът разполага и с най-голямото отделение за съхранение в своя клас, интегрирано невидимо в издължения силует.
Преглед на техническите характеристики.
Иновативна функция за безопасност е допълнителният асистент за странично виждане Side View Assist. Това е особено полезна функция в града, защото ви предупреждава за превозни средства, които идват от „мъртвата" ви точка при скорост от 80 км/ч.
В допълнение към ABS (антиблокираща спирачна система), напълно разработената ASC (противоплъзгащ контрол) вече също е стандартна за C 650 GT. ASC повишава безопасността на водачите, особено когато условията на пътя са непредсказуеми, чрез активна намеса в системата за управление на двигателя, когато е необходимо. Това предотвратява въртенето на задното колело, например при дъжд.
Настройката на шасито и окачването на C 650 GT са изцяло преработени. Твърдостта на пружините на предната вилка и пружината на задното окачване е намалена с 10%. Това дава на автомобила по-прецизно управление, без да намалява неговата стабилност.
Ежедневните светлини автоматично се приспособяват към околната светлина. При влизане и излизане от тунел например, те автоматично преминават към къси светлини и обратно. Водачът вече не трябва ръчно да регулира светлините. Това улеснява концентрирането върху трафика.
C 650 GT е дори по-лесен за повдигане. Кинематиката на основната стойка е преработена, намалявайки силата, необходима за повдигане на скутера с 30%.
Интервю с Едгар Хайнрих
Обратно в Бавария след Индия.
След кратка спирка в Индия, Едгар Хейнрих се връща в Мюнхен, за да застане начело на отдела за дизайн на BMW Motorrad. Това е щастливо завръщане за мотоциклетния ентусиаст, който започва своята кариера в BMW през 1986 г. Той е ръководил проектирането на много мотоциклети на BMW: състезателният мотоциклет за ралито Париж-Дакар, K 1200 S и R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS и най-скоро, S 1000 RR.
Преди да започне работа при индийския производител на автомобили Bajaj, той е участвал и в проектирането на туринг мотоциклетите K 1600 GT и GTL, както и на макси скутера C 600 Sport и C 650 GT. Всичките те са успешни продукти, които разширяват хоризонтите на този установен пазарен сегмент и привличат много нови клиенти към марката. В ексклузивно интервю за BMW Motorrad, Едгар Хейнрих говори за своята страст за дизайна, събирането и възстановяването на всякакъв вид мотоциклети.