Данни и оборудване
M RR е първият M модел на BMW Motorrad и началото на нова ера. Той е разработен от моторните спортове и е пригоден по идеален начин както за пистата, така и за пътя. Изходна точка бе нашият мотоциклет WorldSBK Bike. Тук са представени данните и оборудването. Но трябва да изживеете всичко сами.
Технически данни
Двигател
Четирицилиндров четиритактов редови двигател с водно/маслено охлаждане, четири титаниеви клапана на цилиндър, променливо управление на пуска на гърбичните разпределителни валове BMW ShiftCam
80 мм x 49,7 мм
999 куб.см
156 kW (212 конски сили) при 14 500 об./мин
113 Nm при 11.000 об./мин.
13.5 : 1
Електронно впръскване, променлива дължина на всмукателния колектор
3-пътен катализатор с регулиране, стандарт за отработени газове EU-5
Ходови характеристики/разход
306 км/ч
6,5 литра
151 g/km
Неетилиран (plus) безоловен бензин, октаново число 95 – 98 (ROZ)
(регулиране на детонацията; номинална мощност при 98 ROZ)
Електрическа система
450 вата
12 V / 5 Ah, Литиево-йонна
Трансмисия
Многодисков в маслена баня (Anti Hopping)
Шестстепенна зъбна предавка със зъбен венец с прави зъби
Верига 525 17/46
BMW Motorrad DTC
Ходова част/спирачки
Алуминиева композитна рама от мостов тип, поддържащ двигател
Вилка Upside-Down, диаметър на опорната тръба 45 mm, предварително натягане на ресорите и регулируема степен на дърпане и натиск.
Алуминиево люлеещо се рамо с шарнирно съединение,
регулируемо предварително натягане на ресорите и регулируема степен на дърпане и натиск
120 мм / 117 мм
1457 mm
99,8 mm
66.4°
М карбонови джанти
3.50 x 17"
6.00 x 17"
120/70 ZR 17
200/55 ZR 17
Двудискова М спирачка с диаметър от 320 mm, с плаваща опора, радиален апарат с четири бутала
М еднодискова спирачка с диаметър от 220 mm, апарат с две бутала
BMW Motorrad Race ABS, частично интегрално
ABS Pro с различно съгласуване в Rain, Road, Dynamic, без ABS Pro в режимите Race иRace Pro 1-3
Размери/Тегло
832 mm
1,845 mm
16,5 л
ок. 4 л
2073 мм
1197 mm
848 мм
170 kg (M Competition пакет 169,8 kg) без акумулатор
192 kg (M Competition пакет 191,8 kg) без батерия
407 кг
212 kg
1) 1) Съгласно Регламент (ЕС) 168/2013 с цялото оборудване, със серийно оборудване и зареден с мин. 90% от полезния обем на резервоара.
Оборудване
Серийно оборудване
- Висок ветрозащитен щит
- BMW Motorrad ABS и ABS PRO
- 7 режима на каране (Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3)
- Pit-Lane-Limiter
- Launch Control
- Динамична система да предотвратяване на буксуването на колелата (DTC) +/- Shift
- Wheelie Control
- Slide Control
- Автоматична помощна система за изкачване HSC Pro
- Динамичен контрол на спирачките (DBC)
- Асистент за превключване на скоростите Pro
- TFT дисплей
- Светодиодни фарове, задни светлини и мигачи
- Отопляеми ръкохватки
- Темпомат
- M Chassis Kit с високо окачване на задната част и точка на въртене на люлеещото се рамо
Специално оборудване
- С пакета M Competition с М спирачен лост и М лост на съединителя, М стъпенки за водача, М протектори за двигателя, M Brake-Leverguard, пакет M Carbon, анодирано люлеещо се рамо, верига M Endurance, устройство за обиколки M GPS, пакет за спътника с включен капак за задната седалка
- Сигнална система против кражби
Специални аксесоари
- Предпазна решетка за охладител
- Тониран ветрозащитен щит
- Тониран ветрозащитен щит
- М подгревател на гуми
- М инструмент за регистриране на данни и М инструмент за обиколк
- иКомплект Cover М