BMW S 1000 RR
Прецизно насочен към ефективността: RR. Там, където той се движи, лидирането е въпрос на милиметри. За това ние непрекъснато усъвършенстваме този супермотоциклет: от новата аеродинамична облицовка с уинглети през калника на предното колело с M Brake Ducts до ориентираните към производителността детайли от рода на ръкохватката за бързо подаване на газ, която скъсява пътя на газта с 14 градуса. С режима на каране Pro сега винаги ще държиш под контрол всяка ситуация. Целта беше, е и остава ясна: нова първа стартова позиция – #NeverStopChallenging.
Акцентите на супермотоциклета
Невъзможно е вече да стоиш настрани от състезателната писта – както и от RR
Невъзможно е вече да стоиш настрани от състезателната писта – както и от RR
С по-аеродинамичната предна и странична облицовка ще постигнеш лично най-добро време. Новите уинглети генерират до 50% повече натиск върху пътя: при 150 km/h 5,9 kg, при 200 km/h 10,6 kg, при 250 km/h 16,03 kg и при 300 km/h – цели 23,10 kg. Това противодейства на склонността за каране на задна гума при ускоряване.
Performance на екрана
Performance на екрана
След обиколките на състезателното трасе следва боксът: След изключване/включване на запалването винаги се показва последният екран. Така запазваш концентрация и се фокусираш върху режима си на каране. В зависимост от предпочитанията има избор между Pure Ride Screen и три различни Core Screen. При студен двигател се показват полезните максимални обороти. Благодарение на комутационната светлина, мигането на целия брояч на оборотите е значително по-видимо. Всички други настройки също могат да бъдат видени бързо на TFT дисплея благодарение на ясното изображение.
Страстта се крие в сърцето – когато се крие
Освободена страст: В мощния четирицилиндров двигател BMW ShiftCam на RR с 210 к.с. (154 kW) въплътихме целия си опит от състезателната писта. M Brake Ducts в новия калник на предното колело охлаждат спирачния апарат при състезателен режим и така осигуряват по-голяма ефективност и по-постоянна точка на натиск. Те също произлизат от RR като плочата на веригата и ориентираните към производителността цилиндрови глави. Асистентът за скорости Pro позволява серийно много прецизни процедури по превключване.
Рамкови условия – буквално
Рамкови условия – буквално
Точност до милиметър за най-голяма прецизност при каране: M Chassis Kit с елемент за повдигане на задната част и регулируема точка на въртене на кобилицата е вече сериен. Прорезите в рамката осигуряват странична гъвкавост. Плоският ъгъл на кормилната глава и изместването на вилковия мост осигуряват точност на насочване на предното колело. Демпфирането на DDC при Road, Dynamic, Race с Race Pro 1 до 3 позволява да се пътува по междуселските пътища с демпфиране за път.
Уверено на лов за завои
Уверено на лов за завои
Серийно наличните вече режими на каране Pro и новия сензор за ъгъла на завиване позволяват две нови функции: Brake Slide Assist за забавянето и Slide/Slip Control за ускоряването. Сензорът на ъгъла на завиване измерва ъгъла ти на отклонение и в комбинация с DTC осигурява оптимално приплъзване. При което DTC Setting 2 и 3 е оптимизиран за състезателно трасе и сликове. Brake Slide Assist ти подпомага в това да овладяваш опасните Powerdrifts буквално с едно докосване: за завладяваща динамика при всеки завой.
Създаден точно за нуждите ти
- Пакет M
- Динамичен пакет
- Пакет Race
- Карбонов пакет
- М пакет фрезовани части
M пакетът подчертава спортния профил на RR. Ексклузивният лак Lightwhite uni/M Motorsport е включен само в този пакет и придава на мотоциклета мощен външен вид. Пакетът включва: M спортна седалка за оптимална опора по време на преследването на решаващите милисекунди. Оптимизираните по отношение на теглото М карбонови джанти с М ленти за максимум динамика на движение. Или алтернативно избираемите М стоманени джанти. Освен това М системата за опора на крака и черната капачка на резервоара.
Динамичният пакет подчертава спортните качества на RR за допълнителна ефективност и комфорт. Пакетът включва: ексклузивната електронна ходова част DDC, подходяща за спортни състезания, с цел оптимално демпфиране и оптимален контакт с пътното платно при всяка пътна обстановка. Както и режимите на каране Pro с 3 допълнителни режима на каране Race Pro и други важни настройки за състезателната писта, като Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control, Brake Slide Assist, Slide Control. Освен това са включени и електронен темпомат и отопляеми ръкохватки.
Пакетът Race оптимизира RR за водачите с амбиции в моторния спорт. Пакетът включва: верига M Endurance, която не изисква поддръжка и е оптимизирана по отношение на теглото. Както и ексклузивно предлаганата в пакета изпускателна система за отработени газове M Titan от Akrapovič за още по-спортен външен вид при значително намаляване на теглото или алтернативно – висококачествения спортен шумозаглушител Slip-on от титан.
Висококачественият карбонов пакет подсилва външния вид на мотоциклета и го превръща в супермотоциклет. Пакетът включва: капаци за предно и задно колело, защита на веригата, капак на зъбното колело, както и горни странични панели на обшивката. Допълнително монтираните части, вдъхновени от моторните спортове и изработени от лека подсилена с въглеродни влакна пластмаса, добавят благородни и спортни акценти с високотехнологичен характер.
М пакетът фрезовани части с висококачествени компоненти и ексклузивното M брандиране подчертава спортния характер на машината. Пакетът включва: Фрезовани части от анодиран алуминий, сред които сгъваем и регулируем спирачен лост и лост на съединителя, включително Brake Lever Guard – оборудване с максимална стойност.
Дизайнът е много повече от само външен вид
Три варианта, един характер
Независимо от това кой вариант ще изберете: Тук не избирате милиметри или милисекунди, а единствено вашите предпочитания. Въпреки това обаче е ясно: Всеки RR е насочен към истинска ефективност.
3 години спокойствие
Ride on & on & on. Даваме ти една допълнителна година.
От този момент при покупката на мотоциклет получаваш още една година безгрижие допълнително към законово регламентираната гаранция.
Подкупващо излъчване и оборудване
Суперспортен и безкомпромисно компактен. Дизайнът на RR насочихме изцяло, до последния детайл, към ефективността. Оптимизираната предна и задна странична облицовка с по-аеродинамични уинглети подкрепя още по-настойчиво стремежа към първа стартова позиция. Опционалния пакет за спътника със седалка и стъпенки за спътника включва допълнително и капак на седалката за спътника. От предната част до късата задна част с лесно демонтираща се стойка за регистрационен номер – RR демонстрира близостта си до моторния спорт.
Още повече моторен спорт
Дните на предизвикателството
Спиращи дъха преживявания на състезателната писта. Подгответе се за много адреналин.