* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.

BMW S 1000 RR.

СУПЕРБИК НА СУПЕРЛАТИВИТЕ.

В постоянно преследване на идеалната линия. Новият S 1000 RR генерира 207 к.с. при 13 500 об/мин и 113 Нм при 11 000 об/мин, като минимум 100 Нм са винаги на разположение в диапазона 5500-14 500 об/мин. Десет години, след като представихме първото поколение RR и поставихме нови стандарти при спортните мотоциклети, отново вдигаме летвата. Подобрихме почти всеки един компонент. Резултатът: намалена маса и осезаемо по-добра динамика. Готов ли си за първата стартова позиция или за победата? Новият RR те очаква.

ДИЗАЙНЪТ НА S 1000 RR.

Избери цвят.

Три различни цвята подчертават непобедимия спортен характер на вашия RR. Можете да избирате измежду лаковото покритие Hockenheim сребрист металик, новия Black storm металик и Light white uni/Racing blue metallic/Racing red uni.

    Light white uni/Racing blue metallic/Racing red uni

    Състезателната традиция задължава. С многоцветното лаково покритие сигнализирате отдалеч: Тук се движи мощен пакет, изпълнен със спортни качества, маневреност и динамика.

    Hockenheim сребрист металик

    Името е програма: С цвета Hockenheim сребрист металик избирате да се впуснете по световните писти и да търсите идеалната форма.

    Black storm металик

    Спортен и импулсивен: Лаковото покритие Black storm металик подчертава внушителния външен вид на мотоциклета.

    3 години гаранция

    Карай безгрижно. Даваме ти допълнителна година.

    Сега всички мотоциклети идват с 3 години гаранция.

    Проектиран да побеждава

    Визията е категорична: Тук стои супер способен спортен мотор. Всяка чат на RR е проектирана за максимална динамика. Новата рама например, заедно с новата система на окачването, правят новия S 1000 RR по-лек и по-прецизен. Формата и разположението на седалката предопределят още по-ергономична позиция на каране, а серийните LED фарове правят излъчването на RR още динамично и агресивно. Мигачите са мигрирали от страничните панели в огледалата, което – освен, че придава по-динамичен вид на мотора – е и по-сигурно решение, тъй като подобрява тяхната видимост. Погледнат отзад, RR също излъчва спортна агресия. Мотото тук е „Всичко в едно“. Крепежният елемент на регистрационната табела обединява LED осветлението на номера и LED мигачите, в които се съдържат и стоп светлините.

    + Прочети още

    Готов за пистата.

    Когато говорим за категорична динамика, говорим за RR. При това не само на пътя, но и на пистата. Огледалата и крепежният елемент на регистрационния номер се свалят изключително лесно, което превръща doubleR в състезателен байк.

    Опционалният M пакет пък превръща твоя RR в чистокръвна състезателна машина. С него масата намалява с 3,5 кг до 193,5. Разцветката е Motorsport, M колелата са карбонови, като седалката и акумулаторът също сa специално изпълнение M. Пакетът включва специален механизъм на задния шарнир и режими за каране Pro, предлагащи избор от индивидуални настройки Race Pro 1-3. Сам избираш как да работят системите DTC, АBS, ‘wheelie control’, как да отговаря двигателя и още много.

    + Прочети още

    4-ЦИЛИНДРОВ РЕДОВИ ДВИГАТЕЛ.

    207
    к.с. при 13 500 об/мин
    100
    Нм (минимум) между 5500 и 14 500 об/мин
    193,5
    кг маса с М пакет кг (по DIN)
    14,600
    максимални об/мин
    Четирицилиндров, четиритактов редови двигател с водно-маслено охлаждане

    Четири цилиндъра и характеристики без аналог.

    Четири цилиндъра и характеристики без аналог.

    Четирицилиндровият агрегат на RR e новоразработен. Той се характеризира не само с повишена на 207 к.с. максимална мощност, но и с оптимизирана крива на въртящия момент. Благодарение на новата технология BMW ShiftCam, която контролира хода и времето за отваряне на клапаните, чрез изместване на разпределителния вал, сега моторът разполага с още повече мощност и въртящ момент при ниски и средни обороти.

    Освен това, много други детайли са оптимизирани с цел намаляване на масата и по-ефективна работа. Ангренажната концепция е нова, титаниевите изпускателни клапани са кухи, а многодисковият мокър съединител с ‘anti-hooping’ функция е самоусилващ се (-20 нютонa). Резултатът с 4 кг по-лек и по-тесен двигател, което се отразява положително както на управлението, така и на ергономията. Всичко това се усеща веднага, щом седнеш на мотора.

    + Прочети още

    ЧУЙ СЪСТЕЗАТЕЛНИЯ ГЛАС НА RR.

    RR В ДЕТАЙЛИ

    Задни светлини.
    Rear of the new BMW RR
    Ново поколение Dynamic Damping Control (DDC).
    BMW RR new DDC (Dynamic Damping Control)
    Дисплей с диагонал 6,5 инча.
    BMW RR 6.5" TFT display
    BMW Motorrad Multi-controller.
    BMW RR multi-control on the handlebar
    Карбонови M колела.
    M carbon wheel of the new BMW RR
    LED фарове.
    Detail view of the BMW RR headlights
    М седалка.
    M seat of the new BMW RR
    Заден шарнир с конструкция тип „ферма“.
    BMW RR swing arm on the trussing in series production

    Преглед на техническите забележителности на RR.

    Технологията BMW ShiftCam: оптимизация на въртящия момент и върхова динамика.

    Усещаш действието и още при първото ускорение. Кривата на въртящия момент е прекрасна дори и при средни и ниски обороти. Основна заслуга за това има технологията BMW ShiftCam, която отговаря за контрола на всмукателните клапани. В зависимост от натовареността на двигателя, времето за отваряне и ходът на клапаните се регулират за максимална ефективност и динамика.

    ABS и ABS Pro. Максимална сигурност и динамика.

    RR разполага с ABS и ABS Pro, в зависимост от избрания режим на каране: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE или RACE Pro-1 до 3. Ти решаваш дали искаш максимална стабилност или динамика.

    Shift Assistant Pro. Система, позволяваща смяна на скоростите за милисекунди.

    Без значение дали караш на пътя или на писта, тази система е задължителна. Shift Assistant Pro е част от стандартното оборудване и позволява смяната на предавки без употреба на лостчето на съединителя. Така можеш да се концентрираш изцяло върху пътя, като същевременно системата допринася и за запазване на стабилността, поради намаляване на динамичната промяната на центъра на масите при превключване. Резултатът: Ти си по-бърз, по-стабилен и още по-удовлетворен от поведението на твоя RR.

    Изцяло нова Dynamic Damping Control (DDC). Перфектна работа на окачването, както извън града така и на пистата.

    RR се предлага с опционалната DDC система от ново поколение. При нея електронният клапан е свързан паралелно с механичния. При нужда, характеристиките на окачването могат да се променят през 10 милисекунди. Без значение дали си в града или на пистата, винаги можеш да разчиташ на оптимално поведение. Пружините също могат да се регулират ръчно.

    Дизайн на светлините: LED, особено забележим, динамичен и агресивен.

    Стандартните LED фарове придават на RR подчертано спортна визия. Мигачите вече са вградени в огледалата, а отзад, за пръв път в мотоциклет на BMW Motorrad, мигачите са обединени със стоп светлините в общи корпуси.

    6,5-инчов дисплей: всичко е пред очите ти и е под контрол.

    Образец в супербайк сегмента: TFT дисплеят на RR. Той е с диагонал 6,5 инча и предлага избор от няколко конфигурации на поднасяне на различна информацията. Pure Ride режимът извежда само най-важното, докато всеки от трите Core Ride режима показва допълнителна информация. Управлението става чрез супер интуитивния и удобен Multi-controller, без да отместваш ръка от ръкохватката.

    Ергономия: повече комфорт, по-стабилна опора и по-голяма свобода на движенията.

    RR не само е по-лек, вече 197 кг., но и още по-ергономичен. Рамата, резервоарът, седалката, опашката и степенките са модифицирани за още по-добра опора, комфорт, свобода на движенията и, същевременно, за още по-добър усет и управление на машината.

    Новите фрезовани степенки, оптимизираната геометрия на кормилото и опционалната M седалка, осигуряват още по-добра обратна връзка, по-малко умора при каране и съответно, още по-добри условия за съсредоточаване върху постигането на най-доброто време.

    Задно окачване: Динамика, прозрачност при каране и възможности за прецизна настройка.

    RR разполага с алуминиево рамо на задното окачване, чиято геометрия намалява нежеланите смущения при работа на окачването, в моментите на разгръщане на мощността и отнемането на газ. Резултатът е по-уверено поведение на машината и по-дълъг живот на гумите. Амортисьорът е позициониран по-далеч от двигателя, съответно се нагрява по-малко, а буталото е с по-голям размер. Всичко това гарантира линейно поведение на окачването при всякакви ситуации.

    Стандартна седалка и допълнително оборудване.

    Един бърз поглед и сядане на стандартната седалка, са достатъчни за да разбереш каква е била основната цел на инженерите: максимална обратна връзка. Тя осигурява и повече свобода на движенията, но и същевременно перфектен контакт с мотоциклета. Стандартната височина на седалката е 824 мм, а дъгата на обкрачване е 1829 мм. Опционално се предлага и M седалка, която е покрита със специален материал за оптимално сцепление. Под тапицерията пък е вградена по-твърда пяна, която осигурява повече стабилност при резки ускорения и спирания. M седалката е част от M пакета и се предлага с избор от височини 814 мм, 824 мм и 849 мм.

    Лесна за демонтиране стойка за регистрационната табела, обединяваща всичко.

    Може бързо да превърнеш своя RR от шосеен мотоциклет в истинска състезателна машина. Конзолата за закрепване на регистрационната табела обединява нейния модул за осветление и мигачите, които споделят корпуса си със стоп светлините. Предимството е, че с няколко елементарни стъпки, можеш да свалиш всичко преди да излезеш на пистата.

    4 стандартни режими за каране / Race Pro 1-3 режими: въпрос на избор.

    RR идва серийно с 4 режима за каране: RAIN, ROAD, DYNAMIC и RACE. Всички те са специално калибрирани за конкретните условия, осигурявайки оптимална динамика или стабилност, в зависимост от предпочитанията на каращия. Опционално може да се поръча и пакета с режими за каране Pro, включващ и RACE Pro 1, RACE Pro 2 и RACE Pro 3. Те подлежат на индивидуално конфигуриране - можеш да настройваш рязкостта на газта, степените на действие на моторната спирачка контрола на сцеплението (DTC), системата ‘wheelie-control’, ABS и ABS Pro.

    Технология за максимална динамика във всяка ситуация.

    RR своеобразно технологично показно. Четирите стандартни режима RAIN, ROAD, DYNAMIC и RACE покриват на практика всички потенциални ситуации на пътя. Опционалните Pro режими включват поще позициите RACE Pro 1, RACE Pro 2 и RACE Pro 3, лаунч контрол, ограничител на скоростта в питлейна, HSC Pro (Hill Start Control Pro) и DBC (Dynamic Brake Control). Multi-controller джойстикът ти позволява да настройваш следните параметри чрез 6,5-инчовия цветен TFT дисплей: отзивчивостта на двигателя при подаване на газ, силата на моторната спирачка, степента на намеса на DTC, в това число и т.н. ‘wheelie-control’, ABS и DDC (Dynamic Damping Control). Благодарение на последното поколение 6-осев сензор и контрол на газта, DTC системата работи особено ефективно. Тя може да се регулира на ход, чрез + и -, без значение от скоростта, наколна или конкретната предавка.

    Последното поколение DTC прави мотоциклета по-стабилен, динамичен и дори икономичен.

    + Прочети още

    Повече стабилност и по-добро реализиране на мощността.

    Повече стабилност и по-добро реализиране на мощността.

    Новият RR е единственият шосеен мотоциклет с алуминиева спомагателна рама, което спестява още 0,3 килограма. Това намалява неокачената маса, което намалява времето за реакция на окачването. Освен това, задният амортисьор е монтиран по-далеч от двигателя и съответно подложен на по-слабо топлинно въздействие, което се отразява положително на неговата работа. Ребаундът и предварителното натоварване могат да се настройват. Променяйки съотношението на оста на амортисьора от 1,9:1 на 1,65:1 и буталото с по-голям размер, е позволило поставянето на по-мека пружина. Това минимализиране на триенето повишава комфорта, тъй като натрупването на усилие се случва по-бързо и прецизно. Цялата система е значително по-щадяща за гумите.

    + Прочети още

    Perfect damping on all routes.Перфектно адаптиране на окачването, независимо от маршрута.

    Perfect damping on all routes.Перфектно адаптиране на окачването, независимо от маршрута.

    Опционално RR може да се поръча с Dynamic Damping Control (DDC). Системата е от ново поколение, като електрониката и механичните компоненти са изцяло преработени. Без значение дали караш по обществен път със завои или на писта, електронният клапан осигурява оптимална работа за всяка ситуация. Той вече е монтиран успоредно с механичната система. В случай на нужда, системата може да реагира за 10 милисекунди. Плаващото бутало е анодизирано е супер чувствително. Shim пакетът позволява допълнително адаптиране на шасито от специалисти.

    Вилката също се контролира посредством линеен сензор за позицията. Тук работата на окачването се регулира глобално, на степени, като системата предлага и ръчен реглаж.

    + Прочети още

    ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ И ОБОРУДВАНЕ

    Динамика, която личи.

    RR не бяга от предизвикателствата. Това лични не само от дизайна на байка, но и от неговата техника.

    ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ И ОБОРУДВАНЕ

    АТРАКТИВНО СПОРТЕН.

    Екип ProRace.

    Състезателният екип ProRace пасва перфектно на RR. Той се характеризира с оптимална свобода на движенията и максимална сигурност. Направи ProRace твоят екип, като го конфигурираш сам.

    Научете повече

    СИЛНО ПРИСЪСТВИЕ НА УЛИЦАТА.

    ДРУГИ МОДЕЛИ

    spinner