BMW S 1000 RR

Супермоторът на суперлативите

Сега RR е още по-фокусиран и още по-прецизно насочен към чист пърформанс. За всички, които искат все повече. От себе си. От всяка обиколка. И от своя RR. Съвсем в духа на #NeverStopChallenging. Защото точно там, където се намира RR, всичко се свежда до точност до милиметри. Поради това ние направихме RR по-силен и усъвършенстван на ключовите места: от новия сензор за ъгъла на завиване с Brake Slide Assist и Slide Control, както и интегрирането на M компоненти, през подобрения в електрониката до решаващите действия за преустройството на мотоциклета за състезателната писта. И всичко това с ясна цел – нови пол позиции.

Акцентите на супермотора

Най-доброто в класа при спирачките
Най-доброто в класа при спирачките
Капак на седалката за спътника M Carbon с адаптер за камера
Капак на седалката за спътника M Carbon с адаптер за камера
Нова задна част с къса стойка за регистрационен номер
Нова задна част с къса стойка за регистрационен номер
Оптимизирана концепция на двигателя
Оптимизирана концепция на двигателя
Динамичен изглед на предната част и висок ветрозащитен щит
Динамичен изглед на предната част и висок ветрозащитен щит
Ориентирано към пърформанс M GPS устройство за обиколки за състезателната писта
Ориентирано към пърформанс M GPS устройство за обиколки за състезателната писта и регистратор на данни
Мощен олекотен акумулатор M Lightweight
Мощен олекотен акумулатор M Lightweight
Ефективна предна и странична облицовка с уинглет
Ефективна предна и странична облицовка с уинглет

Нищо не може да го отдели от състезателната писта, а също така и от RR

Нищо не може да го отдели от състезателната писта, а също така и от RR

Уинглетите от композитна пластмаса произвеждат в зависимост от скоростта до 17,1 кг при 300 км/ч аеродинамично отвеждане. Този натиск, упражняван надолу, противодейства на Wheelie наклона при ускоряване: Вилката поддържа контакт със земята; DTC трябва да се намесва по-малко. Така използвате задвижваща сила осезаемо и още по-директно при ускорението.

+ Прочети още

Повече пърформанс на екрана

Повече пърформанс на екрана

След обиколките на състезателното трасе следва боксът: След изключване/включване на запалването винаги се показва последният екран. Така запазвате концентрация и се фокусирате върху режима си. В зависимост от предпочитанията си можете да избирате между Pure Ride Screen и три различни Core Screen. При студен двигател се показват полезните максимални обороти. Благодарение на комутационната светлина, мигането на целия оборотомер е значително по-видимо.

+ Прочети още
154
kW (210 к.с.) при 13 500 об./мин
113
113 Nm при 11 000 об./мин.
193,5
Кг DIN собствено тегло, измерено при пакет M
3,1
Ускорение от 0 до 100 km/h само за секунди
Четирицилиндров, четиритактов редови двигател с водно/маслено охлаждане

Страстта е в сърцето – когато е в покой

Освободена страст: Четирицилиндровият двигател BMW ShiftCam на RR отново бе подготвен за всички изживявания от състезателното трасе: за увеличаване на мощността с 3 к.с. до 210 к.с. (154  kW). При това Airbox от M RR осигурява особено добро подаване на въздух и по-добра смяна на натоварването. Също така и главите на цилиндрите с нова геометрия на канала и подсилени лагерни мостове са от M RR. Също така оптимизирахме серийния асистент за скорости Pro. Сега той позволява и превключване на предавките чрез превключване към по-висока или по-ниска предавка с помощта на тягата. И осигурява подобрено променливо демпфериране на натоварването – за повече прецизност на превключването. И дори плочата на веригата има повече зъбци: както при M RR те са вече 46 вместо 45 – за повече ускорение по права линия.

+ Прочети още

Рамкови условия – буквално

Рамкови условия – буквално

Точност до милиметри за повече обратна връзка и прецизност при каране: М комплектът за шаси с елемент за повдигане на задната част и регулируема точка на въртене на кобилицата е вече сериен. Отворите в рамата осигуряват повече гъвкавост на страничната част. Увеличихме ъгъла на кормилната глава с 0,5° до 66,4° и намалихме изместването на виличните стабилизатори с 3 mm до 25,5 mm: за още по-добра точност на предните колела спрямо целта. А демонтажът на задното колело бе опростен практически благодарение на осигурените срещу загубване втулки на мостовете и оптимизациите на спирачната система. Освен това разширихме демпферирането на DDC при Road, Dynamic, Race с Race Pro 1 до 3 с цел по-добър пърформънс. Това позволява да се движите по междуселищен път с демпфериране за път и в Race Pro 1 до 3.

+ Прочети още

Нова дефиниция на карането в завои

Нова дефиниция на карането в завои

6-степенната система за контрол на сцеплението DTC с новия сензор за ъгъла на завиване позволява две нови функции: Brake Slide Assist за забавянето и Slide/Slip Control за ускоряването. Новият сензор на ъгъла на завиване измерва ъгъла ви на отклонение и в комбинация с DTC осигурява оптимално приплъзване. При което DTC Setting 2 и 3 е оптимизиран за състезателно трасе и сликове. Brake Slide Assist ви подпомага в това да управлявате така използваните Powerslides буквално с едно докосване: за повече динамика при всеки завой. Съответните настройки можете да прочетете още по-бързо на TFT дисплея благодарение на по-ясното представяне.

+ Прочети още

Създаден точно за вашите нужди

Пакет M

M пакетът подчертава спортния профил на RR. Ексклузивното лаково покритие Lightwhite uni/M Motorsport е включено само в този пакет и придава на мотоциклета мощен външен вид. Пакетът обхваща: М спортна седалка за оптимална опора по време на преследването на решаващите милисекунди. Оптимизираните по отношение на теглото М колела от въглеродни влакна с М ленти за максимум динамика на пътя. Или алтернативно избираемите М ковани колела. Освен това М системата за опора на крака и черната капачка на резервоара. 

Пакет Dynamic

Динамичният пакет подчертава спортните качества на RR за допълнителен пърформанс и комфорт. Пакетът включва: ексклузивната електронна ходова част DDC, подходяща за спортни състезания, с цел оптимално демпфериране и оптимален контакт с пътното платно при всяка пътна ситуация. Както и режимите на каране Pro с 3 допълнителни режима на каране Race Pro и други важни настройки за състезателната писта, като Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control,  Brake Slide Assist, Slide Control. Освен това са включени и електронен темпомат и отопляеми ръкохватки.

Пакет Race

Пакетът Race оптимизира RR за водачите с амбиции в моторния спорт. Пакетът включва: верига M Endurance, която не изисква поддръжка и е оптимизирана по отношение на теглото. Както и ексклузивно предлаганата в пакета М титанова изпускателна система за отработени газове от Akrapovič за още по-спортен външен вид при значително намаляване на теглото или алтернативно – висококачественият спортен шумозаглушител Slip-on от титан.

Карбонов пакет

Висококачественият карбонов пакет подсилва външния вид на мотоциклета и го превръща в супермотор. Пакетът включва: капаци за предно и задно колело, предпазител за верига, капак за малко зъбно колело, както и горни странични обшивки. Вградените части, вдъхновени от моторните спортове и изработени от лекa подсилена с въглеродни влакна пластмаса добавят благородни и спортни акценти с високотехнологичен характер.

Пакет М фрезовани части

Пакетът от М фрезовани части с висококачествени компоненти и ексклузивното M брандиране подчертава спортния характер на машината. Пакетът включва: Фрезовани части от анодиран алуминий, сред които сгъваем и регулируем спирачен лост и лост на съединителя, включително Brake Lever Guard – оборудване с максимална стойност.

Дизайнът е много повече от само външен вид

Три варианта, един характер.

Независимо от това кой вариант ще изберете: Тук не избирате милиметри или милисекунди, а единствено вашите предпочитания. Въпреки това обаче е ясно: Всеки RR е насочен към чист пърформанс.

Light white uni/M Motorsport

Емблематичното цветово оформление веднага показва откъде идвате и накъде сте поели: към състезателната писта. В ексклузивното взаимодействие с М пакета тук няма място за съмнение.

Страст

От предната страна, през резервоара до задната част: Racingred uni е израз на чиста страст. Като израз на обещание, динамичните детайли изпъкват на фона на общата визия на RR. Сега остава само да последвате стремежите си.

Black storm металик

Спортен, със строги линии и ясно дефиниран. Така безкомпромисна и еднозначна като цветовото оформление е и целта на RR: Максимална ефективност независимо дали на пътя, или по пистата.

3 години спокойствие

Ride on & on & on. Даваме ви една екстра година. 

От този момент при покупката на мотоциклет получавате една екстра година безгрижие допълнително към законово регламентираната гаранция. 

Спортният характер се наследява

Суперспортен и безкомпромисно компактен. Запазихме тези основни характеристики на RR. И ги развихме още повече: от предната част с аеродинамично оптимизирания ветрозащитен щит и светлините в характерния LED дизайн през страничната облицовка с уинглет до късата и динамична задна част. А лесно демонтиращата се стойка за регистрационен номер, както и опционалният капак на седалката за спътника доказват: Също и дизайнът на RR е насочен към пърформанс до последния детайл.

+ Прочети още

Дори и перфекционизмът може да се подобри

Става дума за милиметри, става въпрос за милисекунди, за повече индивидуалност, за индивидуализация и за защита за вас и вашия RR: В програмата за оригинални аксесоари на BMW Motorrad ще намерите подходящите части, за да подсилите още повече своя RR: от 6-степенно регулируема система за опора на крака до протектор за водния или маслоохладителя.

Към индивидуализирането

Повече по темата суперспорт

spinner