65 890 лв*
705 лв. на месец с 3asy Ride
BMW M 1000 RR
За всички, които са подвластни на страстта си и продължават да се вдъхновяват. За всички, които не искат да губят нито милиметър или милисекунда: BMW M RR е хомологиран Superbike за моторен спорт. Той бе прецизиран в аеродинамичния тунел и разработен допълнително на пистата. Аеродинамичното оптимизиране и използването на карбон повишават значително най-високата скорост до 314 km/h. Двигателят и ходовата част са с все така мощни и директни. M RR е предназначен до най-малкия детайл за абсолютна ефективност и ексклузивност. Нещо типично за M.
Но всъщност тук е налице BMW Motorrad Motorsport Race Support в още по-голяма степен – точно типично #NeverStopChallenging.
Най-съществените характеристики в хармония
Карайте като вятъра
Карайте като вятъра
Оптимизираната предна и странична облицовка от карбон осигурява повече ефективност, както и повишаване на крайната скорост с 8 km/h. Допълнително новата аеродинамика намалява натоварването върху водача, като редуцира натиска на вятъра: за продължително, бързо, фокусирано каране. От своя страна новите M уинглети от карбон повишават натиска на предното колело с до 6,3 kg – също и в легнало положение. И в допълнение на това осигуряват 22,6 kg притискаща сила при 300 km/h: за повече доверие при по-силно наклонени позиции и по-високи скорости в завоите.
Използвайте вятъра за себе си
Използвайте вятъра за себе си
В сътрудничество с експертите на BMW Motorsport са създадени M Brake Ducts и опционалните M Aero Wheel Cover. M Brake Ducts са интегрирани директно в новия калник на предното колело, който от своя страна е оптимизиран за подобрена циркулация на вилките и спирачните апарати. Използваните за първи път при сериен мотоциклет M Brake Ducts намаляват температурата на спирачните апарати. Също и изработените от карбон M Aero Wheel Cover намаляват турбулентността при предното колело и разгръщат пълния си потенциал при дългите прави линии със скорости над 250 km/h.
Милиметрите са от значени – също и в двигателя
Задвижването на M RR с максимални обороти от 15 100 об/мин се доказа в WSBK. Степен на мощност, при която прецизността до милиметри е неизбежна: Напълно обработени със CNC входни канали, леки ковани бутала с 2 пръстена и оптимизирани бутални пръстени за значително намален разход на масло, тесни и леки направляващи лостове, титанови клапани, оптимизирани разпределителни валове и 340 g по-леко титанова мотовилка от Pankl в сравнение с S 1000 RR за намалено триене са само някои от акцентите. Към това се прибавят технологията BMW ShiftCam за вариране на времето за управление и хода на вентилите, както и всмукателна система с по-къси фунии за оптимизирана смяна на натоварването при високи обороти. А за перфектен старт към победата допринася Antihopping съединителят без самоусилване.
Ясна обратна връзка – не само от страната на бокса
Възможно най-добро усещане на предното и задното колело, както и вълнуваща точност на целта: Сърцето на ходовата част е изработена от алуминий мостова рама, допълнена от обърната вилка и централен амортисьор с Full Floater Pro Kinematik за значително повишена ефективност на ходовата част. Последователно и безкомпромисно насочена към постигане на най-добро време в състезателен режим, ходовата част въодушевява също и изпълнените с адреналин перфекционисти по извънградските пътища.
Максимална мощност – също така въпрос на настройка
Истинските победители се отличават с това, че могат да управляват потенциала си с точност до милисекунда: Launch Control на M RR поддържа перфектен старт при състезание, а Pit-Lane-Limiter знае кога да обуздае мощността. Асистентът за превключване на предавки Pro се грижи за бързо превключване на предавките без задействане на съединителя при всяка смяна. За състезателния режим схемата на превключване се променя лесно. В допълнение общо 7 режима на каране, две регулируеми характеристики на газта, както и трикратно регулиране на въртящия момент на двигателя осигуряват оптимално адаптиране към съответната писта. Всичко се чете перфектно на 6,5-инчовия TFT дисплей.
Безкомпромисно ускорение – само в друга посока
След една година експлоатация в WSBK и по състезателните писти в целия свят, за М спирачката все още е в сила следното: Най-доброто в класа. Всъщност дори: още по-добро. Защото в зависимост от състезателното трасе новоразработените M Brake Ducts охлаждат спирачните апарати с до 10 градуса – за още по-голяма ефективност и по-постоянна точка на натиск. Заедно със съгласуваната комбинация от арматура и седалка се получава максимална стабилност на спирачките и обратна връзка, както и оптимално настройване за Race ABS. При това М спирачката е абсолютната референтна точка.
3 години спокойствие
Ride on & on & on. Даваме ви една екстра година.
От този момент при покупката на мотоциклет получавате една екстра година безгрижие допълнително към законово регламентираната гаранция.
Така изглеждат победителите
Две изпълнения, една цел: неподправена ефективност
M RR се предлага в две изпълнения: Като базов вариант и като M RR с пакет M Competition. При това всеки M RR е създаден с ясна цел: победа. И точно за това двата варианта се отличават с абсолютно всеотдайност и воля да постижения.
Изчистени линии – буквално
Аеродинамично оптимизираната предна част с обшивка от карбон с ивици в дизайн М демонстрира воля за победа до последния детайл – дори и новите носачи от карбон за обшивката. А новата задна част прави M RR още по-динамичен. Стойката за регистрационен номер заедно с интегрирания осветителен модул също е още по-компактна. Благодарение на нов кабелен сноп и LWS щекера на задните мигачи M RR вече е още по-бързо готов за състезателната писта. И щекерите на мигачите отпред са оптимизирани в съответствие с това.
Още повече моторен спорт
Пакетът M Competition
Пакетът M Competition
Моторният спорт се среща с естетиката: пакетът M Competition обхваща М GPS устройство за проследяване на обиколките със съответния код за активиране, M Aero Wheel Covers, анодираната, както и с 220 г по-леко кобилица и удобната за поддръжка верига M Endurance с покритие DLC. Към това се добавят и пакетът M Carbon с висококачествени карбонови части, покрити с прозрачен лак, пакетът М фрезовани части с новата М стъпенка, по-лека със 150 g, карбоновия капак за седалката за спътника, както и пакетът за спътник.
Други, спортни аксесоари
Други, спортни аксесоари
Богатият избор от допълнително оборудване и оригиналните аксесоари BMW Motorrad допълнително подчертават M RR и го правят подходящ за изискванията на водача или пистата. По този начин капакът на седалката за спътника M Carbon може да служи като държач за GPS мишката или за екшън камерата. Включената в пакета M Competition 6-степенно регулируема система за опора на крака М подпомага състезателния стил на каране – точно както и единичната седалка M Endurance, която позволява дълбоки наклонени позиции с повече контрол.