* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.

BMW R 18 Classic

Иконичен. Носталгичен. Soulfuel

R 18 Classic e турер в носталгичен стил. Той напомня за първата поява на круизерите, способни на дълги пътувания. В допълнение на това машината се отличава с класическите детайли от историята на нашите мотоциклети – например двойната бяла линия, каквато можете да откриете при R 18 Classic First Edition. Сърцето на машината е без съмнение боксерният двигател с най-големия работен обем, създаван някога от нас. Той е предназначен за спокойно пътуване на дълги разстояния, съчетано с истинско удоволствие.

Дизайнът на R 18 Classic

Круизер, вдъхновен от икони

Издължен силует, висококачествени детайли: R 18 Classic привлича всички погледи върху себе си.

    R 18 Classic First Edition

    За R 18 Classic First Edition се обърнахме отново към впечатляващите характеристики от традициите на BMW Motorrad: Двойната бяла линия и дизайнът в хром отличават First Edition заедно с табелката и надписа върху нея.

    R 18 Classic

    Изчистеният Black storm металик подчертава удължения круизен силует на машината.

    Акцентите с един поглед

    Подобният на капка резервоар е икона от нашата история и подчертава – подобно на издължения краен шумозаглушител – дългия типичен силует на R 18 Classic. Двойно шлифована стоманена рама обхваща мощния изваян двигател, с който всеки километър се превръща в преживяване.

    + Прочети още
    Седалка с пътническа седалка.
    Това е разделената седалка със седалка за спътник.
    Боксер с клапанни повдигачи
    Това е впечатляващият боксерен двигател с клапанни повдигачи.
    Допълнителни LED фарове
    Вдясно и вляво виждаме двата по-малки допълнителни фара до основния фар.
    Стъпенки
    Това са стъпенките на R 18 Classic.
    Ветрозащитен щит
    Това е ветрозащитният щит на R 18 Classic.
    Кръгли ауспуси, изцяло видим карданов вал, двойно шлифована рама
    Това са кръглите ауспуси, изцяло видимият карданов вал и двойната шлифована рама.
    Черен резервоар с две линии и поставено лого
    Това е черният резервоар с две линии.
    Дисаги
    Това са меките чанти на R 18 Classic.

    Превърнете мотоциклета в свой.

    Превърнете мотоциклета в свой.

    Гъвкавата цялостна концепция на R 18 Classic и богатият набор от аксесоари ви предоставят много свобода при конфигурирането. Така имате възможност да създадете машина, която да отговаря изцяло на вкуса ви.

    + Прочети още

    Изживейте двигателя на R 18 Classic

    За изпълнени с енергия моменти с круизер се грижи ранният, висок въртящ момент: 1802-кубиковият двуцилиндров боксерен двигател на R 18 Classic е боксерът с най-голям работен обем, създаван някога от нас. Двигател, който ще видите, чуете и усетите. Максималният му въртящ момент от 158 Nm се достига още при 3000 об./мин. От 2000 до 4000 об./мин.  са винаги над 150 Nm , а с това получавате и особено висок въртящ момент и ход, типичен за боксера. При 4750 об./мин големият боксер осигурява 67 kW (91 PS). Така можете да започнете енергично всяко едно пътуване.

    + Прочети още
    1802
    Данни и оборудване
    158
    върхов въртящ момент при 3000 об./мин.
    690
    mm височина на седалката
    290
    km пробег (мин.)

    3 години гаранция

    Карай безгрижно. Даваме ти допълнителна година.

    Сега всички мотоциклети идват с 3 години гаранция.

    Повече на тема #Soulfuel

    #Soulfuel означава да бъдете винаги изпълнени със страст и любопитство. Тъй като следващото пътуване никога не чака.

    + Прочети още
    spinner