Страст във всички отношения

R 18 Spirit of Passion от Kingston Custom

„Това няма да бъде просто някакъв страхотен PR мотор. Ще бъде мотор с душа. Просто дух.“ Само в едно изречение Дирк Йолеркинг разкрива каква е целта – неговата и на преустройството на R 18. Машините на Kingston Custom винаги са нещо изключително. Те имат имена като White Phantom или Good Ghost. И не само заради това те всяват страх у някои, а истинските ентусиасти направо настръхват. Самият Дирк също е обзет всеки път от истинска страст дори само при мисълта за своя проект. Но при „Мегапроект“ R 18 има и още нещо: една неизпитвана никога досега отговорност.

Резюме

Мотоциклет

Spirit of Passion

Създател

Kingston Custom

Производител на поръчкови мотоциклети

Dirk Oehlerking

Основа

R 18

Създаване/преустройство

2020/2020

Категория

Вид на мотоциклета. BMW Kingston Air Stream Roadster limited edition.

Да разкриеш най-съкровеното

Бързо става ясно, какво има предвид Дирк под „отговорност“: Той първо демонтира своя R 18 на съставните му части. Само така може да стигне до душата му и да почувства, какво са постигнали създателите на R 18. Скоро първото му впечатление се потвърждава: „Невероятен мотор, просто перфектен, тук всичко е в хармония.“ С всеки развит болт това възхищение се увеличава. Какво въобще би могло да се пипне още в тази машина? Качеството на материалите и обработката, както и цялостната концепция очароват Дирк все повече. Той с възхищение обобщава респекта си пред R 18 и неговите създатели: Сега той е пред него на съставните си части – „толкова малко части и толкова много мотоциклет.“ 

+ Прочети още

Виждаме Spirit of Passion – във всяка част личи дълбоко чувство и чиста страст.

 “

Dirk Oehlerking

Kingston Custom

В началото на проекта през главата на Дирк преминават стотици мисли. Но той знае, че ще дойде момент, в който той „…ще преоткрие машината, а страстта и дълбокото чувство ще накарат нещата да се случат.“ При това неговият R 18 го преследва и в мечтите. И той прави всичко възможно, за да не остане това само мечта. Целта: Напълно Kingston Custom, напълно подходящ за ежедневието. Много често той става през нощта, грабва молива и чертае различни конструкции. Към това се прибавя непоклатимата му вяра в собствения път и опитът му, че „… персонализаторът не става по-стар, а само по-добър.“

Така моторът най-после се оформя в главата му. Което не изключва възможността нещата да се преработват до самия край.

Но както много красиво го е казал Дирк: „Много работа е, но не е работа“.

+ Прочети още

Мотоциклетът в детайли

Рамa и окачвания

Рамата, както и водачите на предното и задното колело остават оригиналните.

Боя

Много ясно: „Първо контурите, после лака“. При Spirit of Passion лаковото покритие подчертава изразително характерните контури. И въпреки всичко остава съвсем като при оригинала: Много класическо, черно с бяла двойна линия – точно както това се определя от непроменения резервоар.

Кормило

„Кормилото всъщност е просто една огъната тръба.“ От това изречение вече си личи колко много работа има в цялостната собствена конструкция.

Заден калник

Несъмнен Kingston Custom: калникът обхваща задното колело на 310 градуса. Оформлението и лаковото покритие завършват общата картина на Spirit of Passion.

Мигачи, фар

Микро мигачите от Келерман са не по-големи от нокът и се вписват перфектно в линията на мотора. Фарът не е просто поставен, а е вграден дълбоко в облицовката.

Задна светлина

Класическата и кръгла малка задна светлина е поставена в екстравагантното крило. И образува много стилен завършек на Spirit of Passion.

Не пипай, но се хващай за работа

За Дирк R 18 е толкова убедителен и съвършен, че „…би било грях въобще да го докосва човек.“ Така че и въпрос не можело да става да се минимализира цялата машина и да се разглоби до Big Boxer. Предизвикателството било в това, да се направи този шедьовър още по-красив и да се подчертае душата му. Вдъхновението дошло от едно от любимите му десетилетия: Решетката на радиатора на BMW Roadster от 30-те години послужила като модел за внушителната външност. Ръчно изработената част подчертава и допълва контурите на R 18 и със своите само 15 см височина от земята е като една отливка към машината. Така, като че ли никога не е било другояче.

+ Прочети още

Само с 8 мм въздух облицовката се притиска към резервоара. Така класическото ѝ цветово оформление с иконографските двойни линии се слива почти незабележимо с импозантната ръчно изработена част. Разбира се, лаковото покритие украсява и задния калник, който покрива невероятните 310 градуса и така се вписва перфектно в предната конструкция. Шарнирен механизъм позволява смяна на колелото. Прецизно поставените отвори дават възможност да се видят дисковата спирачка и задвижването. Тук също се вижда, какво представлява душата на Spirit of Passion: тя се отнася с най-голям респект към конструкцията на R 18 и представлява сама по себе си истински шедьовър.

+ Прочети още

Отказ от отговорност

Представените превозни средства могат да бъдат модифицирани и оборудвани с аксесоари от други доставчици и/или собствени компоненти, които не са нито произведени, нито дистрибутирани или тествани от BMW. BMW не поема отговорност за модификациите (включително монтажа, качествата и използването на показаните аксесоари). ВНИМАНИЕ: Чрез модифицирането на серийни превозни средства (включително монтажа и употребата на чужди и собствени компоненти) могат да бъдат повлияни характеристиките на движение! Управлението на нашите превозни средства в модифицирано състояние се извършва на собствен риск.

Повече на тема #Soulfuel

spinner