Технически данни

Двигател

Тип

Четирицилиндров четиритактов редови двигател с маслено/водно охлаждане, четири клапана на цилиндър

Диаметър на цилиндъра x дължина на хода

80 мм x 49,7 мм

Размер на двигателя

999 куб.см

Номинална мощност

121 kW (165 PS) при 11 000 об./мин

Макс. въртящ момент

114 Nm при 9250 об./мин

Коефициент на компресия

12.5 : 1

Подготовка на гориво

Електронно впръскване във всмукателния колектор/дигитално управление на двигателя: BMS-O с E-Gas

Система за изчистване на отработените газове

3-пътен катализатор с регулиране

Ходови характеристики/разход

Максимална скорост

Над 200 km/h

Разход на 100 km съгласно WMTC

6.2 l

Емисии на CO2 съгласно WMTC

144 g/km

Вид гориво

Супер плюс безоловен (макс. 5% етанол, E5)/Октаново число 98/93 AKI

Електрическа система

Генератор

Генератор с постоянен магнит 450 W (номинална мощност)

Акумулатор

12 V / 8 Ah, необслужваем

Трансмисия

Съединител

Многодисков в маслена баня (Anti Hopping) със самоусилване

Скоростна кутия

Шестстепенна зъбна предавка, вградена в корпуса на двигателя

Вторично задвижване

Верига 525, 17/45

Система за предотвратяване на буксуването на колелата

DTC

Ходова част/спирачки

Рама

Алуминиева композитна рама от мостов тип, поддържащ двигател

Задвижване на предно колело/пружини

Вилка Upside-Down с диаметър на опорната тръба от 45 mm, предварително натягане на ресорите и регулируема степен на дърпане и натиск

Задвижване на задно колело/пружини

Алуминиево люлеещо се рамо на задното колело, Full-floater pro, централна амортисьорна стойка, регулируемо демпфериране на отскока и натиска, регулируемо предварително натягане на ресорите

Ход на амортисьора отпред/отзад

120 мм / 117 мм

Междуосово разстояние

1450 мм

Инерционен ход

96 mm

Ъгъл на кормилната колона

65,8°

Колела

Алуминиеви лети колела

Размер на предната джанта

3.50 x 17"

Размер на задната джанта

6.00 x 17"

Предни гуми

120/70 ZR 17

Задна гума (с колела М)

190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17)

Предна спирачка

Двудискова спирачка с диаметър от 320 mm, с плаваща опора, радиален апарат с четири бутала

Задна спирачка

Еднодискова спирачка с диаметър от 220 mm, апарат с две бутала

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (частично Integral)

Размери/Тегло

Височина на седалката

830 mm

(SA ниска седалка за водача: 810 mm; SA седалка Sport: 850 mm)

Дължина на разкрача, серийно производство

1835 mm

(SA ниска седалка за водача: 1815 mm, SA седалка за водача, висока: 1858 mm

полезен обем на резервоара

16,5 l

от тях – резерва

ок. 4 l

Дължина

2090 mm

Височина (без огледалата)

1115 mm

Ширина

812 mm

Собствено тегло в готовност за движение, напълно зареден с гориво 1)

199 kg (с пакет М с вкл. колела М от въглеродни влакна: 194 kg

1)
Допустимо общо тегло

407 kg

Допълнителен товар (при серийно оборудване)

208 kg

1) 1) Съгласно Регламент (ЕС) 168/2013 с цялото оборудване, със серийно оборудване и зареден с мин. 90% от полезния обем на резервоара.

Оборудване

Серийно оборудване

  • Фарове с пълна LED технология
  • 3 режима на каране (Rain, Road, Dynamic, вкл. HSC)
  • Сензорна кутия с шест оси, вкл. ABS Pro & DTC
  • TFT дисплей с Connectivity
  • Регулируема позиция на кормилото

 

Специално оборудване

  •  Ходова част DDC
  • Режими на каране Pro (вкл. Dynamic Pro, напълно регулируеми, вкл. Wheelie Control, HSC Pro, MSR, DBC)
  • Асистент за превключване на скоростите Pro
  • Headlight Pro (дневни светлини и адаптивни светлини при завой; съблюдаване на изискванията за конкретната държава)
  • Keyless Ride
  • RDC (система за контрол на налягането в гумите)
  • E-Call (там, където се предлага)
  • Пакет M.
  •  Карбонови колела М и колела М от въглеродни влакна
  • Акумулатор M Lightweight
  • Карбонов пакет и пакет фрезовани части
  • И много други

 

Специални аксесоари

  • Задни калъфи и меки чанти
  • Части за обшивка от въглеродни влакна
  • Фрезовани части
  • И много други
+ Прочети още

Докосва асфалта

Машината? Ясно. Каква е постановката, зависи от специалното оборудване и оригиналните аксесоари от BMW Motorrad.

Към индивидуализирането
spinner