Данни и оборудване
BMW R 1300 RS
Стартирайте своето пътуване с неповторимия тласък на боксерния двигател – съвсем според мотото: #NeverStopChallenging. На R 1300 RS всяко дълго пътуване се превръща в лично спортно събитие. Защото спортният турър е окомплектован с всички технически подобрения, които ще превърнат Вашия маратон на пътя и всеки междинен спринт в незабравимо изживяване. Открийте богатото техническо оборудване за пъргавия боксерен спортист.
Фоновете на някои изображения са създадени с помощта на изкуствен интелект.
Технически данни
Двигател
Номинална мощност
107 кВт (145 к.с.) при 7,750 об/мин
Система за изчистване на отработените газове
3-пътен катализатор с регулиране
Тип
Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels
Отвор x дължина на хода
106.5 mm x 73 mm
Работен обем
1,300 cc
Макс. въртящ момент
149 Нм при 6,500 об/мин
Коефициент на компресия
13,3 : 1
Подготовка на гориво
Electronic intake pipe injection / digital engine management system with throttle-by-wire
Стандарт за отработени газове
EU 5+
Ходови характеристики/разход
Максимална скорост
240 km/h
Разход на 100 km съгласно WMTC
4.8 l
Емисии на CO2 съгласно WMTC
110 g/km
Вид гориво
Super unleaded (max. 15 % Ethanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; adaptive fuel quality regulation (91-98 ROZ/RON)
Stationary noise
88 dB(A)
Електрическа система
Генератор
650 W
Акумулатор
12 V/14 Ah, необслужваем
Предаване на сила
Съединител
Многодисков в маслена баня, Anti Hopping, хидравлично задействан
Скоростна кутия
Шестстепенна скоростна кутия с кукично превключване
Вторично задвижване
Карданен механизъм
Ходова част/спирачки
Рама
Концепция на рамата в две части, съставена от основна рама и завинтена към нея задна рама, поддържащ двигател
Задвижване на предно колело/пружинни елементи
BMW Motorrad EVO-Telelever, кормилна уредба с изолиран наклон чрез гъвкав елемент, централен амортисьор
Задвижване на задно колело/пружинни елементи
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, continuous swingarm bearing axle, central suspension strut
Ход на амортисьора отпред/отзад
140 mm / 130 mm
Междуосово разстояние
1,517 mm
Инерционен ход
122.5 mm
Ъгъл на кормилната колона
62°
Колела
Алуминиеви лети колела
Размер на предната джанта
3,50 x 17"
Размер на задната джанта
6,00 x 17"
Предни гуми
120/70 ZR17
Задни гуми
190/55 ZR17
Предна спирачка
Twin disc brake, diameter 310 mm, 4-piston radial brake caliper
Задна спирачка
Единична дискова спирачка, диаметър 285 мм, плаващ апарат с 2 бутала
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (напълно интегрална спирачна система, оптимизирана за легнало положение)
Размери/Тегло
Височина на седалката при собствено тегло на превозното средство
790 mm
Дължина на разкрачката при собствено тегло на превозното средство
1,775 mm
Полезен обем на резервоара
17 l
от тях – резерва
ок. 4 l
Дължина
2,138 mm
Височина
1,349 mm
Ширина
846 mm (above mirror)
Тегло в сухо състояние
233 kg
Собствено тегло в готовност за движение, напълно зареден с гориво
245 kg
1)
Допустимо общо тегло
460 kg
Допълнителен товар (при серийно оборудване)
215 kg
1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.
Оборудване
Серийно оборудване
- Keyless Ride
- DCC
- Заряден контакт USB C
- Dynamic ESA
Допълнително оборудване
- DSA
- Спортно окачване
- Спортни гуми
- DTC-Shift/Core-Screens
- Държач за навигация с електронна блокировка
- Riding Assistant
- Електрифицирана система за багаж (централно заключване, светлина, зареждане)
Специални аксесоари
- Капак на седалката за спътника
- Карбонов защитен капак за цилиндъра
- Раница за резервоара, черна, 5 – 8 l
- Куфар, 26 l + 29 l, електрифициран
- Защита за ъглова предавка отзад
+ Прочети още