BMS-X засича въртящо се задно колело, като сравнява скоростите на предното и задното колело чрез ABS сензорите и данните, измерени от ъгловия сензор за скорост (сензор за наклон). Управлението на двигателя задейства съответно намаляване на въртящия момент на задвижването в такива случаи чрез намаляване на позицията на запалване, намеса при впръскването на горивото и повлияване на положението на клапана за газта.
За разлика от предишните ASC системи на BMW Motorrad, наклонената позиция също се определя чрез сложни групи сензори и се взема предвид при поведението при управление с контрола на сцеплението DTC. DTC се комбинира индивидуално с всеки от различните режими на каране, като по този начин се гарантира максимална безопасност при каране по всяко време.
Въпреки че контролът за сцеплението DTC осигурява ценна подкрепа и е огромен бонус за безопасността на мотоциклетиста при ускоряване, той точно като ABS не може да преобърне границите на физиката. Все още е възможно тези граници да бъдат превишени поради неправилна преценка или грешки при карането, които в крайни случаи могат да доведат до падане. DTC (Динамичен контрол на сцеплението) обаче ви помага да постигнете по-добра и преди всичко по-безопасна употреба на динамичните опции за каране. За специални изисквания, например използване за състезания, DTC (Динамичен контрол на сцеплението) може да се изключи отделно.
+ Прочети още

Дори още по-подробна информация за технологията

spinner