Преходът между дневния фар и късите светлини се извършва автоматично в зависимост от настройките в менюто на инструменталното табло.
Когато дневният фар е включен, видимостта към мотоциклетиста е значително по-добра и съответно безопасността е много по-голяма. Към това добавяме и забележителния външен вид на хоризонталната „U“ форма, който – както при пръстените на светлините на моделите K 1600 – несъмнено е определяща характеристика на новия GS.
Светлинният блок има два светодиода за къси и дълги светлини, както и четири допълнителни светодиода за дневния фар и светлината за позициониране. Те са закрепени към централен охладител, изработен от лят алуминий. Зад охладителя има аксиален вентилатор. Друг въздушен изправител насочва топлия въздух към стъклото и по този начин създава въздушна циркулация във фаровете. Тази въздушна циркулация позволява на фаровете да се размразяват и също така активно допринася за размразяването на лещите на фаровете през зимата.
+ Прочети още

Дори още по-подробна информация за технологията