Двигател

Номинална мощност
107 кВт (145 к.с.) при 7,750 об/мин
Тип
Въздушно/течно охлаждан четиритактов плосък двойноцилиндров двигател с двойни горен и веригови разпределителни валове (BMW ShiftCam) и балансови зъбни колела
Отвор x дължина на хода
106.5 mm x 73 mm
Работен обем
1,300 cc
Макс. въртящ момент
149 Нм при 6,500 об/мин
Коефициент на компресия
13,3 : 1
Подготовка на гориво
Електронно впръскване във всмукателния колектор
Стандарт за отработени газове
EU 5

Ходови характеристики/разход

Максимална скорост
над 200 кч/ч
Разход на 100 km съгласно WMTC
4.9 l
Емисии на CO2 съгласно WMTC
113 g/km
Вид гориво
Супер безоловен (макс. 15% етанол, E15), 95 RON, 90 AKI
Ускорение от 0 до 100 км/ч
3.4 s

Електрическа система

Генератор
Трифазен алтернатор с 650 W (номинална мощност)
Акумулатор
12 V / 14 Ah, maintenance-free AGM battery

Предаване на сила

Съединител
Многодисков в маслена баня, Anti Hopping, хидравлично задействан
Скоростна кутия
Шестстепенна зъбна скоростна кутия, вградена в корпуса на двигателя
Вторично задвижване
Карданен механизъм
Система за предотвратяване на буксуването на колелата
BMW Motorrad DTC

ПОКАЖЕТЕ КАКВО УМЕЕТЕ

#SpiritOfGS

Ходова част/спирачки

Рама
Концепция на рамата в две части, съставена от основна рама и завинтена към нея задна рама, поддържащ двигател
Задвижване на предно колело/пружинни елементи
BMW Motorrad EVO-Telelever, handlebar tilting decoupeled via flex element, central DSA shock absorber
Задвижване на задно колело/пружинни елементи
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, transversal connected swing arm bearings, central DSA spring strut, load compensation
Ход на амортисьора отпред/отзад
210 mm / 220 mm
Междуосово разстояние
1,534 mm
Инерционен ход
118.8 mm
Ъгъл на кормилната колона
63.8 °
Колела
Колела с кръстосани спици
Размер на предната джанта
3,00 x 19"
Размер на задната джанта
4,50 x 17"
Предни гуми
120/70 R19
Задни гуми
170/60 R17
Предна спирачка
Двоен дисков спирачка, полуплаващи спирачни дискове, диаметър 310 мм, радиален спирачен апарат с 4 бутала
Задна спирачка
Single disc brake, bolted to the disc rim, diameter 285 mm, 2-piston floating caliper
ABS
BMW Motorrad пълна интегрална ABS Pro (оптимизирана за ъгъл на наклон)

Размери/Тегло

Височина на седалката при собствено тегло на превозното средство
870 mm / 890 mm
Дължина на разкрачката при собствено тегло на превозното средство
1,840 mm / 1,980 mm
Полезен обем на резервоара
30 l
от тях – резерва
ок. 4 l
Дължина
2,280 mm (over splash guard)
Височина
1,588 mm (above windshield, at DIN unladen weight)
Ширина
1,012 mm (over hand guard)
Допустимо общо тегло
485 kg
Допълнителен товар (при серийно оборудване)
217 kg
Собствено тегло в готовност за движение, напълно зареден с гориво
269 kg
1)

1) Съгласно Регламент (ЕС) 168/2013 с цялото оборудване, със серийно оборудване и зареден с мин. 90% от полезния обем на резервоара.

Оборудване

Серийно оборудване

  • Отопляеми ръкохватки 
  • Темпомат DCC 
  • RDC 
  • Keyless Ride 
  • Разширена защита за ръцете с интегрирани мигачи 
  • Допълнителен фар 
  • електронно DSA окачване с компенсация на натоварването 
  • множество възможности за закрепване на принадлежности

 

Допълнително оборудване

  • Адаптивно регулиране на височината на превозното средство 
  • Автоматизиран асистент за скорости 
  • Riding Assistant с радарни сензори 
  • Стоманени джанти Enduro 
  • Пакет Enduro Pro 
  • Държач на горната кутия с електрически интерфейс 
  • Комфортно кормило 
  • Двоен шумозаглушител

 

Специални принадлежности

  • Алуминиев куфар 
  • Разширение на обема за алуминиев куфар 
  • Алуминиева горна кутия с електрически интерфейс 
  • Плоча за багаж за седалката за спътника 
  • Раница за резервоара 
  • Различни чанти за багаж 
  • Защита за фара 
  • Приставка за спойлер за ветрозащитния щит
+ Прочети още

Приключението Ви очаква

Готови сте за действие: Конфигурирайте BMW R 1300 GS Adventure според индивидуалните си желания и нужди и изживейте много приключения заедно с него.

Към конфигуратора
spinner