Базираното на alpha-n управление на двигателя с интерфейс на въртящия момент взема предвид множество влияещи фактори. Позволява целевият въртящ момент и работата на двигателя да бъдат прецизно адаптирани към най-голямото разнообразие от гранични условия.
Основата за това управление на двигателя е количеството всмукателен въздух, което се определя индиректно чрез ъгъла на отвора и скоростта на въртене. Системата за управление на двигателя формира индивидуално координирани стойности за количеството впръскване и времето за запалване, като се използват допълнителни параметри на двигателя и околната среда (включително температурата на двигателя, температурата на въздуха, атмосферното налягане) заедно със съхранените карти на характеристиките и коригиращите функции. Типът на горивото е посочен като безоловен Super, т.е. с октаново число най-малко 95.
+ Прочети още

Дори още по-подробна информация за технологията

spinner