След правилното опъване по време на първоначалната инспекция се извършва инспекция на всеки 10 000 километра, като рутинната подмяна се извършва след 40 000 километра. Зъбният ремък се опъва чрез страничен вал, в който задното колело се направлява в единично люлеещо се рамо. Единичното люлеещо се рамо също така гарантира, че задното колело е перфектно изравнено по дължина.
Тъй като зъбният ремък е непрекъснато опънат, всички възможни реакции при смяна на натоварването са сведени до минимум, което е изключително полезно в сравнение със стандартното верижно задвижване. Реакциите при смяна на натоварването допълнително се намаляват чрез амортисьор, оборудван с четири еластомерни блока. Задвижването на зъбния ремък, който е произведен от неръждаема стомана, и пиньонът на изхода на скоростната кутия с стоманено вътрешно ядро осигуряват дълъг живот на задвижването. Задвижващият пръстен е изработен от синтерована метална сплав. В крайна сметка тази комбинация гарантира възможно най-малко износване. Поради вторичното задвижване, което има по-лек дизайн от верижното задвижване като цяло, центробежните сили са по-слаби, което подобрява ефективността на силовата трансмисия.
+ Прочети още

Дори още по-подробна информация за технологията

spinner